A szabálykönyvet újra írták – Triumph Street Triple 2017

2007-ben a Triumph útnak indította a könnyű, gyors, mozgékony és stílusos „kis” Triple sorozatot. Az izgalmas három hengeres motorral, agresszív megjelenéssel és az intuitív kezeléssel felvértezett motor újra definiálta a roadster piacot, és szenvedélyes Street Triple rajongókat szerzett világszerte.

A vadonatúj, 2017-es Street Triple család újra írta a piaci szabálykönyvet – legizgalmasabb, legrugalmasabb és legigényesebb utcai motorkerékpárokkal vág neki ennek a szezonnak.

A 765 cm3-es motorral szerelt, három teljesítmény és nyomaték értékkel felruházott modell a legjobb felfüggesztést, fékeket és gumiabroncsokat kapta az agresszív, újszerű megjelenés mellé. Az ülés állítási lehetőség mellé egy különálló, 660 cm3-es motorral rendelkező “S” verzió is helyet kap az A2-es vezetői engedéllyel rendelkezők számára.


Street Triple S
Az izgalmas, mozgékony mindennapos utazásra szánt modell könnyebb, mint elődje, nagyobb fékrendszerrel, jobb gumiabroncsokkal, felfüggesztéssel és teljesen új lengőkarral várja az érdeklődőket.
Street Triple R
A teljesítményt, a specifikációt egy magasabb szintre emelve, utcai vadászgépnek tervezték és ez meghatározza a célzott vásárlói kört.
Street Triple RS
A leginkább robbanásveszélyes és adrenalinnal feltöltött Street Triple, amelyet arra építettek, hogy otthon
legyen a pályán, és fegyverként viselkedjen az úton.


A “Daytona” erőforrásból fejlesztett, új 765 köbcentis Street Triple motor nagy teljesítményt és nyomatékot szolgáltat. Több mint 80 új alkatrészből áll a blokk, beleértve az új forgattyús tengelyt, a dugattyúkat és Nikasil bevonatú alumínium hengereket, ehhez jön még a megnövelt furat és löket. Az eredmény jelentős előrelépés a teljesítményben, különösen az alsó és a közepes fordulatszám tartományokban. Mindegyik új modell egyedi motorteljesítménnyel, központi vezérlő hangolással rendelkezik, és a legjobban illik a motor stílusához, teljesítményéhez. Az új “S” sorozat 6,6% -kal nagyobb teljesítményt nyújt, mint az előző generáció.

A 113 lóerős teljesítmény 11250 fordulatszámmal párosul, és 7,3% -os növekedést ér el 73 Nm-es nyomatékával 9100-as fordulatnál. Az “R” saját modellspecifikus forgattyús tengelyével növeli a csúcsteljesítményt 11,3% -kal az előző “R” modellhez viszonyítva. A 118 lóerőt 12000-es fordulatszámon adja le, és 13% -os nyomaték növekedést eredményez a 77Nm-es értékkel 9400-as fordulatszámon. Az “RS” a legmagasabb szintű teljesítményt nyújtja a Street Triple sorozatban. A teljesítmény 16% -kal emelkedett az előző modellhez képest, így 123 lóerőt teljesít 11700-nál, és 13% -os csúcsnyomaték növekedéssel, 77Nm-es értéket produkál 10800-as főtengely fordulatnál.

A teljesítmény leadás módja minden modellen választható a legoptimálisabb kihasználás érdekében, környezeti viszonyoktól függően. Egy teltebb hangzás a könnyebb, szabadon áramló kipufogóval mámorító és megkülönböztető üvöltést eredményez. A gyorsítás és a csúsztatott sebességváltások erősebbek, mint korábban, a módosított hajtómű és a rövidebb 1. és 2. sebességfokozatok kombinációja révén. Ráadásul az R és az RS modelleknél egy új hátsó kerék csúszásgátló és segédkapcsolós tengelykapcsoló biztosítja a könnyebb működést a kisebb erőkifejtés és a nagyobb kényelem érdekében.


A teljesen új hátsó lengőkar kifejezetten az új Street Triple termékcsalád számára készült, ami megnövelt hosszanti torziós merevséget eredményez, kombinálva az oldalsó merevség mérsékelt csökkentésével. Ez maximalizálja a stabilitást az új Street Triple által elért nagyobb sebességnél, optimális lengőkar forgáspozícióval, amely nagyobb természetes ellenállást biztosít a hátsó felfüggesztés kompressziójához. Az Street Triple S Showa felfordított 41 mm átmérőjű első villákkal rendelkezik, 110 mm-es rugózással és egy lépcsőzetes, előfeszítést állítható hátsó monoshock rugó egységgel. A Street Triple R szintén 41mm-es, felfordított, de teljesen állítható Showa villát kapott, nagy dugattyúkkal a belsejében, 115 mm-es csillapítási úttal. A kompromisszum mentes vezetési kényelemért Showa hátsó tartályos monoshock felfüggesztés gondoskodik a hátsó rugózásról.

Az Street Triple RS pedig a legmagasabb specifikációjú Showa 41mm-es első villákkal rendelkezik, amelyen beállítható minden ebben a kategóriában elvárt funkció. A hátsó felfüggesztés Öhlins STX40 prémium tartályos monoshock lengéscsillapító. A Street Triple S modellt Nissin és Brembo féknyergekkel szerelték fel. Az Street Triple R a Brembo M4.32 4-dugattyús radiális monobloc féknyergével rendelkezik, amely nagymértékben javítja a megállási képességet a korábbi Street Triple R verzióhoz képest, hátul a Brembo egydugattyús féknyerge segíti a lassulást. A Street Triple RS Brembo M50 4-dugattyús, radiális monobloc féknyergekkel rendelkezik elől, melyek az első osztályú fékezést beállítható karral, és a Brembo egy dugattyús hátsóval kiegészítve szolgálják. A Street Triple S és R modellek prémium Pirelli Diablo Rosso Corsa gumikat kaptak, míg a Street Triple RS Pirelli Diablo Supercorsa SP gumiabroncsokon gördül.

Az új vonalvezetésnek köszönhetően a legújabb kialakítású Speed Triple modelleket az “orr-le” ihlette. Több korszerű és agresszív vonalat hoztak létre az új „karosszéria” kialakítással. Ezenkívül az ülést áttervezték, hogy élesebb, sportosabb megjelenést kölcsönözzön a motornak anélkül, hogy feláldozná a pilóta vagy az utas kényelmét. Hihetetlen figyelemre méltó a részletesség, ami az egész motorkerékpáron többféle minőségi részletben jelen van. Az egyedi színkóddal rendelkező hátsó váznyúlványt minden egyes modellhez külön lehet válogatni, és a kovácsolt hátsó lábtartók is ezt az igényességet sugározzák.

A Street Triple RS még színvonalasabb kivitelű hasidommal, ülés takaróval, cserélhető ülésekkel és alacsony láncvédővel kerül a piacra. Prémium színválaszték Street Triple S-hez: Diablo Red vagy Phantom Black (Metál), Street Triple R-hez: Jet Black (Fényes), matt alumínium ezüst vagy Crystal White, míg a Street Triple RS: Matt Silver Ice vagy Phantom Black (Metallic) tündököl.

Szöveg: Buny

Kép: Triumph

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes