Honda CB1000R – 2018

A 2018-as  CB1000R elegánsan kevesebbet mutat és mégis többet kínál. A figyelemre méltó és könnyen használható motorteljesítmény, kombinálva a modern elektronikus vezetési segédeszközökkel és a minimalista stílussal, teljesen új koncepciót képvisel a csupasz motorok kategóriájában.


A négyhengeres motor átdolgozása révén a teljesítmény 16% -kal nőtt, a középső fordulatszám tartományban a nyomaték 5% -kal javult. A gyakorlatban a CB1000R az első három sebességfokozatban és 130 km/h-ra jobban gyorsul, mint a CBR1000RR.

2018 CB1000R+

A műanyag részekből csak 6 darab van a motoron, a legnagyobb a hátsó sárvédő. Ehhez az összképhez járul a különböző felületeken alkalmazott fémdíszítések, a korábbi Café Racer hagyományok emlékére. Alumíniumot a hűtőn, a motorházon, a hengerfejen és a lánckerék fedélen alkalmaztak.  A kerek első fényszóróban egy patkó alakú fényelem és két részből álló reflektor kapott helyet. A hátsó lámpa elegánsan csík formában világít, a féklámpa egy nagyobb területet átvilágítva hívja fel magára a figyelmet.

2018 CB1000R+

A CB1000R új acél vázat kapott. Az alumínium oldalborítások 2,5 kg súlyt takarítanak meg, a lengőkar 14,7 mm-rel rövidebb, mint az előd modellé volt. A tengelytáv ennek ellenére 1,455 mm-re nőtt. A teljesen feltöltött motor tömege 212 kg, ez 12 kg-os megtakarítást eredményezett.

2018 CB1000R+

Az új CB1000R jármű súlypontja 5 mm-rel magasabb, mint korábban, ami pozitív hatással van a vezethetőségre. A kerékterhelés eloszlása: 48,5% elöl és 51,5% hátul.

2018 CB1000R

Az ülés-kormány-lábtartó háromszöge lehetővé teszi a nyugodt, kényelmes testtartást menet közben. Az alumínium kormány szélessége 12 mm-rel, míg magassága 13 mm-rel lett nagyobb. Az ülés magassága pedig 830 mm-re emelkedett. Az acél üzemanyagtartály kecses, a mély oldal mélyítések elegendő térd helyet és mozgásszabadságot biztosítanak. A Showa nagy dugattyús villája (SFF-BP) könnyen beállítható. A Showa hátsó lengéscsillapítójának a rugó előfeszítése és csillapítása a vezető kívánsága szerint könnyen állítható.

2018 CB1000R

Az első dupla tárcsafék radiálisan elhelyezett négydugattyús féknyereggel, 310 mm-es féktárcsákkal, a hátsó fék kétdugattyús féknyereggel és 256 mm átmérőjű tárcsával fékezi az újdonságot kétcsatornás ABS rendszerrel. A 6 hüvelykes hátsó keréken 190/55 ZR17 méretű gumiabroncs feszül (korábbi 180/55 ZR17 helyett), míg az első gumiabroncs változatlan maradt 120/70 ZR17 méretben.

2018 CB1000R

A 998 köbcentis, DOHC, négyhengeres motor alapja a CBR1000RR Fireblade-től származik, de a karakterét átformálták. Jelenleg 107 kW / 145 lóerő áll rendelkezésre 10.500/perc fordulatszámnál és 104 Nm forgatónyomaték 8250 fordulat/percnél. A gondosan kiegyensúlyozott, soros négyhengeres blokk a maximális nyomatékot 6000 – 8000 fordulatszám tartományban szolgáltatja. A motor kedvező tulajdonságait a mindennapi életben tudja a CB1000R bizonyítani, hiszen egyesíti a vonóerőt és a csúcsteljesítményt, ami bármikor lehetővé teszi a sportos vezetési élményt.

2018 CB1000R

A beállítás három szinthez van kapcsolva, a motorteljesítmény (teljesítmény / P), a motorfék (EB) és a kipörgésgátló (Honda Választható Nyomatékszabályozás / HSTC) esetében. A kipörgésgátló teljesen kikapcsolható. A három vezetési mód ezen paraméterek különböző kombinációiból áll.
SPORT – ez a vezetési program kombinációja a nagy teljesítmény, a legkisebb motorfék és a legalacsonyabb szint a kipörgésgátló működésbe lépése kapcsán. A teljesítmény és a nyomaték 100% -ka érhető el, és a fojtószelep teljesen nyitva van mind a hat sebességfokozatban.

2018 CB1000R

STANDARD – ez a vezetési program aktiválja a közepes beállításokat, a motorfék és a vonóerő leadás szabályozására. Az első és a második fokozatban a teljesítmény csúcsok elmaradnak, a teljesítmény-leadás elmarad a sport szinttől és csökkentett nyomatékkal párosulva elég a félig nyitott fojtószelep helyzet. Azonban a rendszer lehetővé teszi a sportos vezetést.

2018 CB1000R+

RAIN – ez a vezetési program ötvözi a legalacsonyabb teljesítményt, a közepes fékerősséget és a korai szabályozású vonóerő szabályozást. Az első három sebességfokozatban csökken a motor teljesítménye és a nyomaték.

2018 CB1000R+

EGYÉNI – Itt a vezető szükség szerint konfigurálja a programot. A CB1000R (MJ2018) három színben lesz áprilistól kapható: matt ezüst metál, fekete, vörös.

Szöveg: Buny

Kép: Honda

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes