Piaggio MP3 – 2018

Az új MP3 család technikai megoldásai fejezik ki leginkább a Piaggio csoport robogóinak színvonalát. A 350 és 500 cm3-es motorok képesek megfelelni a városi és vidéki közlekedés minden igényének, és még élvezetesebb lett a vezetésük. A Piaggio MP3 500 két változatban kerül a boltokba, Sport és Business néven. Az MP3 350 egy variációban, az MP3 500 hpe Sport színeiben lesz kapható.

A Piaggio MP3 modern, elegáns megjelenése egyértelműen utal az autók világára, és minőségi kivitelezése méltán a közönség kedvence.

Piaggio MP3 – 2018

A most megjelent modelleken látható változtatások érintették az első hűtőrácsot és a (LED) villogókat is. A színezett szélvédő szélesebb, beépített kézvédőt és egy új nyerget készítettek más összetételű habszivaccsal. Nagy figyelmet szenteltek az utasra, akiknek kényelmesebb lett az ülés és újratervezett háttámla, valamint két új, ergonomikusabb fogantyú növeli a komfortot.

Piaggio MP3 – 2018

A nyereg alatti nagy tároló beépített világítást és szövet bélést kapott. Kényelmesen elfér benne két sisak vagy egy laptop táska. Az elektromos nyeregzár távirányító segítségével is vezérelhető. A műszerfalon két hagyományos kerek órát és digitális kijelzőt helyeztek el, innen leolvashatók az üzemanyag-fogyasztás (átlag és aktuális), az átlagos és a maximális sebesség, az üzemanyagszint, az utazási idő, a környezeti hőmérséklet,  és a téli használatra tekintettel fagyás veszély figyelmeztetés is van.

Piaggio MP3 – 2018

Ezen kívül órát és akkumulátorfeszültség mérőt is tartalmaz. Továbbá 11 visszajelző tájékoztat még az egyéb funkciók működéséről. A kormány alatt lévő nyomógombok közül egy a nyerget nyitja, illetve innen kapcsolható ki az ASR. A műszerfal feletti rekeszben USB csatlakozó könnyíti meg az okostelefon vagy bármely más elektronikai eszköz töltését.
Piaggio MP3 500 hpe Business
Az elegáns, nagyvárosi forgalomra szánt üzleti változat számos prémium részlettel különbözteti meg magát.

Piaggio MP3 – 2018

Ilyen az új kipufogócső védőburkolat, az elülső láblemez krómfelülete, a kerekek és a középső alagút szürke árnyalata. Az alapfelszerelés része a TomTom Vio, a kormányra szerelve. A Piaggio MP3 500 hpe Business színei: jég fehér, fekete, matt szürke és egy matt kék.

Piaggio MP3 – 2018


Piaggio MP3 500 hpe Sport
A sport változat vizuálisan különbözik a testvéreitől, és számos részlet matt fekete kivitelben készül, mint a kipufogó védőburkolat, a kerekek, az első rács és az utas fogantyúja. Technikai szempontból egy pár Kayaba hátsó lengéscsillapítónak örülhetnek a tulajdonosok.

Piaggio MP3 – 2018

A sportos, vörösre festett alkatrész növeli a tapadást és a stabilitást a biztonság növelése érdekében. Megkülönböztető jegy a hullámos féktárcsa elől és az alumínium díszítés a pedálon. A Sport változat öt színben kerül az üzletekbe, három matt árnyalatban: szén fekete, szürke és zöld. A két magasfényű modell klasszikus pasztell fehér és pasztell szürke színekben pompázik.
Piaggio MP3 350
Az új 350 cm3-es változat nagyobb teljesítményt nyújt a 300 cm3-es motornál. Az MP3 350 megjelenése nagyon hasonlít az MP3 500 Sport modellhez. Számos matt fekete alkatrészt használtak fel ennél a modellnél, ilyen például az öt küllős felni.

Piaggio MP3 – 2018

Az első, hullámos féktárcsák az alapfelszereléshez tartoznak, míg a lengéscsillapítók piros festése a gyártó szerint a robogó dinamikáját hangsúlyozza. A 350-es változatot öt különböző színben kínálják, ami egyezik az 500-as sport változatéval.

Piaggio MP3 500 hpe Sport és Business

Motor

MASTER hpe négy ütemű egy hengeres

Henger
űrtartalom

493 cm3

Furat-löket

94 mm x 71 mm

Teljesítmény

32.5 kW (44.2 lóerő) 7750 fordulatszámon

Nyomaték

47.5 Nm 5500 fordulatszámon

Vezérlés

Egy felülfekvő vezérműtengely négy szeleppel

Keverék
képzés

Elektronikus befecskendezés

Elektronika

CPU, lambda szonda, immobilizer, dupla gyújtás, két választható mód (STD and ECO), kipörgésgátló (ASR)

Motor
hűtés

Folyadék

Kenés

Szivattyús

Indítás

Önindító

Váltó

CVT

Kuplung

Automata, röpsúlyos száraz

Váz

Dupla acél bölcsőváz

Első
rugózás

Csuklós négyszög rendszerű, 85 mm rugózással. Elektro-hidraulikus rugózás blokkolással

Hátsó
rugózás

Két hidraulikus csillapítású rugóstag 108 mm rugózással

Első
fék

Dupla 258 mm tárcsák

Hátsó
fék

Szimpla 240 mm tárcsa

Első
kerekek

Aluminium 13″ x 3.00

Hátsó
kerék

Aluminium 14″ x 4.50

Fék

ABS integrált lábfékkel

Első
abroncs

110/70-13”

Hátsó
abroncs

140/70-14”

Hosszúság/szélesség

2200 mm / 800 mm

Tengelytáv

1.540 mm

Ülés
magasság

790 mm

Üzemanygagtank

12 liter (1.8 liter tartalék)

Fogyasztás
(WMTC )

4 l/100 km

CO2
kibocsátás (WMTC)

92 g/km

Kibocsátási
norma

Euro 4

Piaggio MP3 350

Motor

Egy hengeres négy ütemű

Henger
űrtartalom

330 cm3

Furat-löket

78 mm x 69 mm

Teljesítmény

22.5 kW (30.6 lóerő) 8500 fordulatszámnál

Nyomaték

29 Nm 6250 fordulatszámnál

Vezérlés

Egy felülfekvő vezérműtengely négy szeleppel

Keverék
képzés

Elektronikus befecskendezés

Elektronika

CPU, lambda szonda, immobilizer, kipörgésgátló (ASR)

Motor
hűtés

Folyadék

Kenés

Szivattyús

Indítás

Önindító

Váltó

CVT

Kuplung

Több tárcsás centrifugális nedves

Váz

Dupla acél bölcsőváz

Első
rugózás

Csuklós négyszög rendszerű, 85 mm rugózással. Elektro-hidraulikus rugózás blokkolással

Hátsó
rugózás

Két hidraulikus csillapítású rugóstag 102 mm rugózással

Első
fék

Dupla 258 mm tárcsák

Hátsó
fék

Szimpla 240 mm tárcsa

Első
kerekek

Aluminium 13″ x 3.00

Hátsó
kerék

Aluminium 14″ x 4.50

Fék

ABS integrált lábfékkel

Első
abroncs

110/70-13”

Hátsó
abroncs

140/70-14”

Hosszúság/szélesség

2200 mm / 800 mm

Tengelytáv

1.540 mm

Ülés
magasság

790 mm

Üzemanygagtank

12 liter (1.8 liter tartalék)

Fogyasztás
(WMTC )

3.9 l/100 km

CO2
kibocsátás (WMTC)

91 g/km

Kibocsátási
norma

Euro 4

Szöveg: Buny

Kép: Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes