MOTO GUZZI V85 TT

A közel száz éves hagyomány és szenvedély amellyel motorkerékpárokat készítenek Mandello del Lario-ban, az ötvözete a legjobb technológiának és az olasz gyártmányokra jellemző szépségnek. A sas emblémával díszített motorok 2021-re, a százéves jubileum
megünneplésének évfordulójára folyamatosan bővülő motorkerékpár modell palettával készülnek. Ennek a törekvésnek a következő állomása a V85 TT.

A V85 TT a következő kihívás a szélesebb választék kialakítása során. A legjobb Moto Guzzi hagyományokra épít, de egy teljesen új motorral készül. A márkának szüksége volt az egyre népszerűbb on-off kategóriában egy utazásra alkalmas modellre, ami emlékeztet az 1980-as évek rally-i motorjaira.

Moto Guzzi V85TT

Ezzel egyben egy olyan referenciapontot kívántak alkotni, ami átörökíti a stílust, az érzelmeket a mindennapos használat és a hosszú túrák alkalmával. Túra változatában a V85 TT ötvözi a kaland motorok aranykorára jellemző stilisztikai elemeket a modern túra endurok funkcionalitásával.
A Moto Guzzi off-road tradíciói egészen 1939-ig nyúlnak vissza, amikor Ausztriában a GT 20-ban, négy aranyérmet nyertek a hatodik alkalommal megrendezett versenyen.

Moto Guzzi V85TT

A sikerek 1957-ben folytatódtak a Lodola Regolarità-n, de 1962-ben megszakadtak. Aztán 1985-ben a V65 Baja-val, majd a következő évben a V75 Baja-val, más modellekre alapozva könnyűszerrel tudták terep motorjaikat értékesíteni, robusztus és megbízható
tulajdonságaiknak köszönhetően. A V85 TT azok számára készült, akik soha nem akarnak felébredni a Dakar álomból, és olyan motorra vágynak, amely napi közlekedésük során ezt az élményét nyújtja.

Moto Guzzi V85TT


A megjelenés a találkozópontja a technikának és a funkcionalitásnak klasszikus Moto Guzzi stílusban. A V85 TT olyan méretekkel dolgozik, amivel minden motoros megtalálja a mozgás szabadságát a tank-ülés csatlakozásánál, legyen alacsony vagy magas. A V85 TT optimális utazást kínál két személy számára, a kényelem kárára nem született kompromisszum. A tank kialakítása az afrikai rally raid-re készült Moto Guzzi modellek mintájára készült.
A Guzzi-történelem részét képező 1996-os NTX 650 és az 1989-es Quota 1000 is emelt sárvédővel és dupla első fényszóróval készült.

Moto Guzzi V85TT

Természetesen modern technológiai elemek nélkül ma már nem lehet meglenni, teljesen digitális műszer egységet kapott az újdonság, és LED-es a sas logóra emlékeztető menetfény egészíti az első fényszórót.
A váz teljesen új, a könnyedség és a racionalitás érdekében acélcsövekből készült, emellett kihasználja a motor blokk merevségét, hogy pontos irányíthatósága, valamint terepjáró képessége minden elvárásnak megfeleljen. A gyönyörű aszimmetrikus alumínium lengőkar bal oldalon ívelt, amihez egyenes kipufogócső vezetéssel sikerült az oldalirányú méreteket minimalizálni. A lengőkar jobb karjában kapott helyet a hátsó kerék meghajtása. A lengéscsillapító közvetlenül a lengőkar jobb karjához kapcsolódik. A felfüggesztésnél figyelemmel voltak az optimális terephasználatra és az utazó komfortra.
A V85 TT-ben új Moto Guzzi erőforrás mutatkozik be.

Moto Guzzi V85TT

A tervezés során nem használtak fel semmit az aktuális Moto Guzzi motor kínálatból. Ez egy kéthengeres, 90 °-os keresztirányú, léghűtéses 850 köbcentis, 80 LE maximális teljesítményű blokk. Teljes összhangban van a Moto Guzzi filozófiájával, a közeljövő klasszikusának szánják. Egy közepes méretű motorkerékpár család részeként, különböző célokra, meggyőző teljesítménnyel és stílussal felvértezve bocsátja útjára a Moto Guzzi az újdonságot.

Szöveg: Buny

Kép: Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes