Vespa GTS 300 MIVV dobbal

A kipufogók fejlesztése során a reflektorfény a GTS 300-t pásztázta a kipufogókat gyártó MIVV-nél. Ehhez a modellhez már rendelkezésre állt egy teljes kipufogórendszer DELTA RACE kipufogócsővel. Ezzel az átalakítással növekedett a motor teljesítménye, és személyre szabható a legendás robogócsalád legnagyobb képviselője.

Bár a robogó szegmens talán kevésbé élénk, azonban van néhány olyan márka ezen a piacon, beleértve a növekvő rajongói bázist generációról generációra felvonultató Vespa közösséget, ahol érdemes testre szabni egy-egy modellt.

Vespa GTS 300 – MIVV

2018. év egyik legnépszerűbb darabja a GTS 300 volt, és a tulajdonosoknak most már van lehetősége eldönteni melyik kiegészítőt választja a MIVV kollekcióból. Korábban is „dolgozott” ezzel a modellel az olasz gyártó, a 2008 és 2016 között készült Vespákhoz készítettek teljes kipufogó rendszert Speed ​​Edge és Urban márkanév alatt. Most egy komplett rendszert kínálnak, amely magában foglalja a rozsdamentes acél csőcsonk csatlakozást és az új kipufogócsövek közül a DELTA RACE dobot. Általában sport és csupasz motorokhoz készült ez a széria, rozsdamentes acél változatban feketére festve és karbon véggel, egyedi logóval kerülhet fel a robogóra.

Vespa GTS 300 – MIVV

Ez a konfiguráció kompatibilis a 2006-tól gyártott GTS 300 modellekkel így mind az Euro3, mind az Euro4 motorral szerelt típusokhoz illeszkedik. Ahhoz, hogy teljes mértékben megfeleljen a betartandó előírásoknak, az opcionális MIVV katalizátor beszerzése is szükséges. Teljesítmény és nyomaték szempontjából az alacsony fordulatszám tartományban nőttek az értékek, a gyárihoz képest jelentős, -3,4 kg-os különbség mutatkozik a MIVV kipufogó javára. Egyedülálló hangzás és megjelenés javítja a robogó stílusát.

Szöveg: Buny

Kép: MIVV

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes