Dicsőségben született-Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition

A Triumph versenytörténetének egyik leghíresebb győzelme, az 1966-os Florida Daytona 200, ahol Buddy Elmore a 46. helyről az első helyre hozta fel a T100 Tiger prototípust, és nyerte meg a versenyt,  életre hívta a  „Daytona” nevet. Visszatérve a motorpiacra a Triumph a 90-es évek elején ezzel a névvel erősítette pozícióját. A három hengeres motorral hajtott 675-ös nyert a Man-szigeti TT-n, a brit, a német, a francia bajnokságban és a Szupersport világbajnokságon.

Az új Daytona Moto2 765 Limited Edition, a Moto2 világbajnoki kategória motor beszállítójaként a Triumph visszatért a versenyzés legmagasabb szintjére.

Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition

Az új Daytona Moto2 765 Limited Edition, modellt ugyanaz a szakértői csapat fejlesztette, amelyik a Moto2 motorért felelős. Az egyedülálló három hengeres motor legnagyobb teljesítménye 130 lóerő 12 250 fordulaton, a csúcsnyomaték 80 Nm 9750 fordulat/percnél. A motor számos olyan alkatrészt tartalmaz, amelyek közvetlenül a Moto2 fejlesztési programból származnak, ideértve a titán szívó szelepeket, erősebb dugattyúkat, a DLC-vel bevont csapszegegeket, új vezérműtengely profilokat és megnövelt sűrítési arányt.

Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition

Az új kipufogórendszert egy gyönyörűen hegesztett, nagy teljesítményű Moto2 versenykipufogóra emlékeztető Arrow titán dobbal zárták le. A blokkban új sebességváltó dolgozik az egyedi modellre optimalizált áttételi viszonyokkal, amiből az első áttételt közvetlenül a Moto2 fejlesztési programból került át.

Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition

A új Daytona Brembo Stylema fékeket kapott. A Brembo legnagyobb teljesítményű fékjei az azonnali reagáláshoz, a pályán mutatott tartósságuk és a gyors hűtés érdekében kerültek a motorra.

Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition

A további prémium alkatrészek közé tartozik az állítható fékkar, valamint az MCS radiális főfékhenger. A Pirelli legújabb közúti abroncsát, a Diablo Supercorsa SP-t szerelték a felnikre, amelyek a bevált, állítható Öhlins első és hátsó felfüggesztéssel – 43 mm-es NIX30 első villával és TTX36 hátsó rugóval biztosítják a tapadást.

Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition

A szénszálas karosszéria, a könnyebb váz és a lengőkar mellett, öt küllős, 17 hüvelykes öntött alumíniumötvözet kerekek könnyítik az egyedi modellt.

Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition

Az új Daytona-t kivételes útszakaszokra és pályákra tervezték, egy üléssel rendelkezik, csökkentve a súlyt és erősítve a sportos megjelenést. A színes TFT műszer egység indítási grafikával, köridőmérővel szolgálja vezetőjét, miközben a legújabb többfunkciós, ergonómiailag optimalizált kapcsolókat ötutas joystick vezérléssel látták el.
A Daytonán öt vezetési mód közül választhat a vezető: eső, országút, konfigurálható, sport és pálya, amelyek mindegyike változtatja a fojtószelep vezérlést, a kipörgésgátlót és az ABS beállításokat, hogy megfeleljen a vezetési stílusnak és az útviszonyoknak.

Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition

A pályára kész új Daytona Moto2 765 Limited Edition alapkivitelben rendelkezik váltó asszisztens funkcióval, a tengelykapcsoló nélküli sebességváltáshoz. Mindegyik egyedi Daytona gyönyörű, gépi megmunkálással ellátott Moto2 alumínium fedéllel rendelkezik, amelyen lézerrel mart limitált szám adja az egyedi azonosítót.

Szöveg: Buny

Kép: Triumph

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes