Yamaha Tricity 300 – 2020

A Yamaha a városi közlekedést az új Tricity 300-as bemutatásával magasabb szintre emeli. Egy intelligens és modern háromkerekű modell, amelyet új vásárlóknak szánnak, akik prémium városi ingázót keresnek jellegzetes stílussal. A Tricity 125 és a NIKEN fejlesztéséből, gyártásából származó ismeretek felhasználásával a Yamaha tervezői divatos és dinamikus háromkerekű robogót készítettek, amely készen áll arra, hogy 2020-ban az osztálya legjobbja legyen versenyképes árával és páratlan minőségével.

Ferde Multi Wheel (LMW) technológia a stabilitás érdekében
Az új Yamaha exkluzív Leaning Multi Wheel (LMW) technológia bizonyított már a Tricity 125-ön, majd a NIKEN Sport Tourer motorkerékpáron, és most a városi közlekedés követelményein a sor.

Yamaha Tricity 300 – 2020

Az LMW kormányzási mechanizmus hozzájárul a gép egyszerű és felhasználóbarát jellegéhez, a teljes 130 mm-es szabad magasság biztosítja, hogy parkolás közben a motor alja ne érjen a járdára. A széles 470 mm-es első kerék nyomtáv növeli a biztonságot kanyarodáskor, ezáltal a Tricity 300 könnyű kezelhetősége azoknak is vonzó lehet, akik kétkerekűről ülnek át.
Jó úttartás mindenek előtt
Ezt a teljesen új, nagy teljesítményű háromkerekű járművet arra tervezték, hogy a vásárlók új generációját szólítsa meg, akik közül sokan semmilyen tapasztalattal nem rendelkeznek két vagy három kerekű járművel.

Yamaha Tricity 300 – 2020

A Yamaha tervezői arra koncentráltak, hogy könnyű vázat hozzanak létre, amely bizalmat kelt és kivételes mozgékonyságot kínál. Az 1590 mm-es tengelytáv az 50-50 %-os súlyelosztással biztosított a könnyű kezelhetőség.

Aktív és modern stílus
A dinamikus megjelenés magában foglalja a Yamaha legkelendőbb MAX Sport robogóinak stílusjegyeit, valamint a NIKEN egy kis DNS-ét.

Yamaha Tricity 300 – 2020

A legmodernebb városi jármű egyik legfontosabb stilisztikai jellemzője a kompakt és aerodinamikus első burkolat, amely vékonyabb és magasabb, mint a kategória többi kivitele. A Tricity 300 rövid és viszonylag keskeny orra, anélkül, hogy túlnyúlna, nyitott teret hagy az ikerkerekek között, hangsúlyozva ennek a modellnek a mozgékonyságát, könnyű és sportos jellegét.
Újonnan fejlesztett 14 hüvelykes gumiabroncsok
Sok más 300 köbcentis háromkerekűvel ellentétben, amelyek kisebb első kerekekkel rendelkeznek, a Tricity 300 elöl és hátul egyaránt 14 hüvelykes kerekekkel rendelkezik, magabiztos megjelenést közvetít.

Yamaha Tricity 300 – 2020

Az új 14 hüvelykes gumiabroncsokat a Bridgestone-nal közösen fejlesztették, és noha ugyanazzal a mintázattal rendelkezik, mint a Battlax scooter abroncs, de egy új vegyület használatával úgy alakították ki, hogy megfeleljen a Tricity 300 különleges felhasználói igényeinek. Ezek a könnyű, nagyobb átmérőjű kerekek és a speciálisan kifejlesztett széles keresztmetszetű gumiabroncsok számos előnyt kínálnak, például nagy tapadási képességet még nedves útviszonyok mellett is.
Sima fékezés
A Tricity 300 a tapasztalatlan vezetők által „elkövetett hibák” szem előtt tartásával kapta a legjobb fékrendszert. A 14 hüvelykes kerekek lehetővé tették a nagy átmérőjű 267 mm-es tárcsák használatát mindhárom keréken, ezáltal nagyobb fékhatást biztosítva az útfelülettől függetlenül.

Yamaha Tricity 300 – 2020

Nemcsak ABS-sel szerelték, hanem a Yamaha integrált rendszerével is, ami kiegyensúlyozott fékerőt biztosít mind a három keréken. Amikor a motoros csak a hátsó féket használja – akár a bal kormányrúd karján, akár a lábféken keresztül -, a fékerőt elosztja az első és a hátsó kerekek között. Ha az első és a hátsó féket is egyidejűleg használják megoszlik a fékerő, ha csak az első fékkart húzzák, akkor csak az első fékek aktiválódnak. A fékerőt mindhárom fékre kiegyenlíti, és megakadályozza a túl nagy fékerő kifejtését a hátsó keréken.
Tilt Lock Assist rendszer az extra kényelem érdekében
Ezt a szabályozó rendszert az LMW mechanizmus felső párhuzamos görgőjére szerelik fel.

Yamaha Tricity 300 – 2020

Amikor a rendszer aktiválva van, rögzíti a futóművet. Amint a fojtószelepet kinyitják, a rendszer automatikusan kikapcsol, lehetővé téve, hogy simán és könnyedén elmozduljon a futómű. A Tilt Lock Assist rendszer el van választva a felfüggesztés funkcióitól, ezáltal könnyebbé és kényelmesebbé teszi a Tricity 300 előre vagy hátra mozgatását parkoláskor.

Yamaha Tricity 300 – 2020

Azáltal, hogy segíti a Tricity 300 függőleges helyzetben tartását, a Tilt Lock Assist rendszer megkönnyíti a fő állványra állítását is.

Szöveg: Buny

Kép: Yamaha

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes