Vmoto Super Soco TC – 2020

Új 1900 W-os motorral szerelik a 2020-as évjárattól a Soco TC-t. Ez a változás azonnal érezhető a nyeregben ülve, a régi 1500 W-os motorhoz képest a menetdinamika határozott javulását lehet érezni.. Esztétikai szempontból a „motorkerékpár” szinte változatlan, klasszikus formája keveredik modern elemekkel, teljesen lezárt központi része takarja a minimálisra csökkentett mechanikus elemeket.

A Super Soco TC 2020-as változata robogóként regisztrált, de vonzerejét a „nagy” motorkerékpárokat idéző megjelenésének köszönheti.

Vmoto Super Soco TC – 2020

Lenyűgöző retro színek, vékony nyereg valamint az oldal panelek egy versenygép rajtszámtáblájához hasonlítanak, ezt a stílust képviseli a klasszikus kerek fényszóró is. A TC visszavisz az időben, anélkül, hogy fel kéne adni a kényelmet. Olyan helyekre lehet vele behajtani, ahová a belsőégésű motorokat már nem engedik be. Ilyen lehet a belváros vagy egy történelmi városrész. A hátsó kerékben elhelyezett motornak nincs szüksége sebességváltóra, vagy olyan elemekre, mint például lánc vagy szíj hajtás.

Vmoto Super Soco TC – 2020

Három vezetési mód áll rendelkezésre váltás helyett, ezek közül választva, akár 17% -os emelkedőre is képes felvinni utasát. A tesztelés során elérte a 75 km/ó sebességet, de a közlekedési szabályok által megengedett legnagyobb sebességet 45 km/órára korlátozták. Teljes “gázzal” haladva is jelentős a 60 V-30 Ah-os lítium akkumulátor hatótávolsága. Egy FOC 2.0 vezérlőegység szabályozza az áramellátást, így a TC megállás nélkül akár 70 kilométer távolságot képes megtenni 45 km/ó sebességgel. A jármű közepén lévő rekeszben egy második akkumulátor elhelyezését tették lehetővé. Az így megnövelt akku kapacitással, 120 kilométerre nő a megtehető út hossza. Az akkumulátorok teljes feltöltése 6,5-7,5 órát vesz igénybe.

Vmoto Super Soco TC – 2020

A technológiai fejlesztés más irányokra is kiterjedt. A TC az icloud platformon keresztül képet kaphatunk a motor állapotáról vagy a jármű helyzetéről. Az észlelt hibákról értesítést küld, és a megtett útvonalat is láthatjuk. Elől teleszkóp villa, hátul központi rugós lengéscsillapító gondoskodik a menet komfortról. A kerekek 17-esek, 240 mm átmérőjű első és 180 mm-es hátsó féktárcsa gondoskodik a lassulásról.

Szöveg: Buny

Kép: Lulop

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes