APRILIA SX 50 – 2020

Az Aprilia a Supermoto Világbajnokságon elnyert hét világbajnoki címét váltja készpénzre az SX és RX motorokkal az 50 cm3-es kategóriában. A nagyobb testvér modellek összes előnyét, a verseny tapasztalatokat felhasználva, új ötletekkel és megoldásokkal hódítják meg a motorosokat a legerősebb modelltől a kezdő szintig.

A vonalak merészek és dinamikusak, a stílus hű Noale-i gyártó áramvonalas, kompakt, versenystílusú grafikákkal gazdagítja a fényezést. A fényszóró a burkolatban foglal helyet, ami védi az új digitális műszerfalat.

Aprilia SX50 Factory


Letisztult modern és könnyen kezelhető benyomást kelt, köszönhetően a tengelykapcsoló és a fékvezetékek új, rendezettebb elvezetésének. A nagyméretű többfunkciós digitális műszerfal tárolja a maximális sebességet vagy leolvasható az akkumulátor töktöttsége. A nyereg, vékony, az alapváltozatban 860 mm magasan helyezkedik el. 2019-től már létezik egy olyan változat, amelynek alacsony, 815 mm-es a nyeregmagassága, amivel a gyár nem titkolt célja a folyamatosan növekvő női vásárlók igényeinek kiszolgálása. A váz és a felfüggesztés az egyik legfontosabb ismertetőjele az olasz márkának, évekig tartó kísérletek eredménye a kiváló minőség, és az Aprilia SX 50 sem kivétel ez alól.

Aprilia SX50 Factory

Elöl 260 mm-es, hátul 220 mm-es tárcsák egyetlen dugattyús féknyereggel segítik a lassítást. A kerekek, a kis Aprilia motard újabb megkülönböztető elemei, 17 hüvelykes könnyűfém felnijei és széles gumiabroncsai biztosítják a könnyedséget. Az egyhengeres kétütemű, folyadékhűtéses motor kivételes teljesítményt nyújt a kategóriájában. A kenésnek külön rendszert alakítottak ki, változó teljesítményű szivattyúval. Az indítást berúgókarra bízták, hat fokozatú sebességváltóból és láncból álló hajtáslánc viszi át a motor által termelt nyomatékot a hátsó kerékre. Az Euro 4 szabványnak megfelelő, elektronikus vezérlésű porlasztó és három utas katalizátor gondoskodik a megfelelő kibocsátásról.

Aprilia SX50 Factory

A polírozott rozsdamentes acél kipufogó hangsúlyozza a verseny inspirációt, ezt tovább fokozza a belőle áradó hang. Az üzemanyagot 7 literes tartályba lehet tölteni, a tank síkjába simuló tanksapkán keresztül. 

Szöveg: Buny

Kép: Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes