Új MV Agusta Superveloce 800

Innovatív részleteivel és ikonikus formatervezésével a Superveloce 800, a márka dicsőséges sporttörténetének modern átirata. A múlt és az élvonalbeli technológia eredeti kombinációjaként tervezett újdonság jellemezhető extrémnek, mert merész formája forradalmasítja a klasszikus ihletésű motorkerékpárok megjelenését.

A San Marinó-i CRC Stílusközpont ismét exkluzív vonalakkal hozott innovációt a klasszikus motorkerékpár szegmensbe. Ez egy olyan piac, amely ugyanazokat a stílusokat láttatja újra és újra hosszú évek óta.

MV Agusta Superveloce 800


Az elképzelés az volt, hogy teljesen el kell rejteni az összes csavart és az elemek rögzítési pontjait, anélkül, hogy megváltozna a felületek harmóniája. A hosszúkás felső burkolat, valamint a nagy oldalsó idomok bármilyen szögből háromdimenziós szoborra emlékeztető minőséget teremtettek. A Superveloce 800 különösen könnyű és ellenálló hőre lágyuló műanyagokból készült idomokkal rendelkezik, minden anyagvastagságot méreteztek a tömeg csökkentése érdekében. Nagy gondot fordítottak a festésre, amely sok színrétegből áll és átlátszó lakk réteg fedi.

MV Agusta Superveloce 800

Az első lámpatest ellipszoid és a nappali menetfénnyel együtt LED technológián alapul. Ez jellemzi a hátsó kör alakú lámpát is, amelyet kifejezetten a Superveloce 800-hoz terveztek. A műszerfal a Brutale 1000 Serie Oro-ról származik, egy kompakt, 5 ”-os TFT színes kijelzővel. A menü azonnal elérhető a bal oldali kezelőszervek többfunkciós kezelőjével. A készülék számos funkciót képes megjeleníteni, beleértve a bejövő hívásokat, üzeneteket és zenét, mindezt a Bluetooth okostelefon-kapcsolatnak köszönhetően.

MV Agusta Superveloce 800

Ezen keresztül igénybe vehető a fejlett navigáció az MV Ride App által kínált funkciókkal. Az alkalmazás  telefonon keresztül hozzáférést biztosít a motorkerékpár használatra, a megtett útvonalakra vonatkozó adatokhoz, amely bármilyen multimédiás tartalommal javítható, és megosztható. Céljai pedig nem csupán társadalmi jellegűek, az elektronikus beállítások (térképek, kipörgésgátló és elektronikus gyorsváltó) az MV Ride App-ból is módosíthatók.
Az Superveloce 800 soros, háromhengeres motorja továbbra is kiválóan testesíti meg a sportos stílusú motorokat, köszönhetően a kiváló teljesítménynek, a hihetetlen termodinamikai hatékonyságnak és az alacsony tömegnek.

MV Agusta Superveloce 800

A két felső vezérműtengely kezeli a 12 titán szívó- és kipufogószelepet. A furat- és lökethossz (79×54,3 mm) 798 cm3 hengerűrtartalmat eredményez, teljesítmény- és nyomatékértéke megegyezik az F3 800-as értékével: 148 LE (108 kW) 13 000 fordulat/percnél, és 88 Nm (8,97 kgm) 10 600 fordulat/perc fordulatszámon. A választható kettős kipufogó a pálya használatához készült, azzal a Superveloce 800 1350 fordulat/percnél 153 LE-t teljesít. Az utcai változathoz három kipufogócső jár, amelyek a jobb oldalon helyezkednek el, ez az összes háromhengeres MV ismertető jegye. Az Superveloce 800-nál a motort teljesen átalakították, azzal a céllal, hogy fokozni lehessen a teljesítmény leadás rugalmasságát.

MV Agusta Superveloce 800


Az elektronikus csomag frissítése révén a négy motorbeállítás séma mellett (Sport, Race, Rain és egy testre szabható Custom), az Superveloce 800 alapfelszereltségként megkapta az MV EAS 2.1 Up & Down elektronikus sebességváltó és kipörgésgátló rendszert. Ebben nyolc szint és deaktiválási lehetőség segíti a tulajdonost kiaknázni a motorjában lévő lehetőségeket.
A Superveloce 800 alapja az F3 800, amelynek főbb méreteivel megegyezik. Természetesen a vezetési helyzetet úgy állították be, hogy kényelmesebbé tegye az újdonságot. A villa és a lengéscsillapító beállításának lehetőségei bővültek, lehetővé téve a rugó előterhelésének, valamint a hidraulikus nyomásnak és csillapításának a beállítását.

MV Agusta Superveloce 800

Az első Marzocchi villa 43 mm átmérőjű, míg a hátsó lengéscsillapító a Sachs-tól származik. A funkcionalitás és verseny megjelenés jellemzi a Brembo fékrendszert, amely egyesíti a négy, egyenként 34 mm-es dugattyúval ellátott féknyerget 320 mm átmérőjű tárcsákból áll. A hátsó féknyereg 2 dugattyúval egy 220 mm átmérőjű tárcsán keresztül fékezi a járművet. A Bosch ABS 9 Plus rendszer verseny-móddal rendelkezik, az RLM-mel megakadályozza, hogy a hátsó kerék fékezéskor felemelkedjen a talajról. A típushoz tartozó kiegészítők között található a korábban említett nyitott háromutas kipufogót, amelyhez külön vezérlőprogram jár.

MV Agusta Superveloce 800

Ezen kívül szénszálas hátsó sárvédő, együléses nyereg is kapható. Különösen figyelemre méltóak az extraként elérhető alumínium küllős kerekek.

Szöveg: Buny

Kép: MV Agusta

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes