A Honda palettán sok modell felújítására kerítettek sort az elmúlt évben. A közepes kaland motor osztályba sorolt NC 750 X és az X-ADV is beleesett ebbe az átdolgozási tervbe, így idén már a frissebb változatok kelletik magukat a szalonokban. A Hepco & Becker cégnél is adva volt tehát a feladat, az új modellekhez el kell készíteni a kiegészítőket.
Az NC 750 X több felhasználási igénynek is megfelel, legyen szó hétköznapi használatról vagy hosszabb túrák teljesítéséről.
Az igények széleskörűek ezzel kapcsolatban, ezért a kényelmes használat érdekében több megoldás is született. Az oldal dobozok mellett a C-Bow tartók is szerept játszhatnak a csomagszállításban, ha könnyeeb, kisebb terjedelmű poggyász szállításában gondolkodik a tulajdonos. Ugyanígy a hátsó részre is több megoldás született, a Minirack-os táska rögzítési rendszeren kívüli a doboz rögzítéséhez szükséges Alu- vagy Easyrack tartókig. Emellett nem feledkeztek meg a karbantartást könnyítő központi állványról sem, ha az oldal kitámasztó alsó felfekvési pontjának szélesítése nem nyújtana megfelelő stabilitást.
A motor védelme érdekében bukócsövet készítettek, amire már felkerült a bukógomba is. Ismerve a motoros iskolák által használt típusokat, ehhez is előkészítés alatt van a kormány, és a hátsó ülés mögött ívelő plusz védelmi funkciókat ellátó bukócsövek kialakítása. A hétköznapi közlekedés során az alsó alumíniumból készülő kartervédő számíthat majd nagy érdeklődésre. Termsézetesen ez utóbbi kiegészítő a DCT váltóval szerelt motorokra is kapható lesz.
Az X-ADV-hez már eddig is rendelkezésre álltak azok a kiegészítők, amelyekkel igazi túra robogót lehetett csinálni belőle, ezért magától értetődő volt, hogy a 2021-es modell is megkapja ezeket. A teljesen új C-Bow tartó a kisebb csomagokhoz éppúgy a kínálat része, mint a doboztartó konzolok. Az utaskapaszkodónál rögzítésre kerülő poggyásztartóknak köszönhetően a hátsó rész még kihasználhatóbbá vált.
Az Alu- és Easyrack tartók lehetővé teszik a felső doboz rögzítését, addig a Minirack kisebb, könnyű rögzítéséhez kínál megoldást. A motor védelméről itt is bukócső gondoskodik, ami a motor színéhez alkalmazkodva lehet fekete vagy ezüst. Akik még többet szeretnének tenni a sérülések ellen, azoknak a kínálatban szerepel még egy első, hajlított bukócső elem, ami kapcsolódik az oldalsó bukócsőhöz.
További elemek még a kézvédő és az oldaltámasz alsó felfekvési felületének szélesítése. Szemet gyönyörködtető még a hengerfej díszítés és a stílusos sárvédő.
Szöveg: Buny
Kép: Hepco & Becker