A Yamaha „kis” roadster tulajdonosai sem szomorkodhatnak mostantól, mert a MIVV kilenc variációban kínálja után gyártott kipufogóját erre a motorra. Három hangtompító alappal és a rendelkezésre álló különböző változatokkal két
pozícióban helyezhetők el a kipufogók, hogy a megjelenés, a tömeg-teljesítmény arány minden szempontból ideálisan kiaknázható legyen.
Annak ellenére, hogy viszonylag fiatal modellről van szó (2013), ez lett az egyik abszolút főszereplője az európai piacnak 2014-ben. Karakteres megjelenése egy maxi robogó áráért, azonnal megmozgatta a motorozás iránt fogékony fiatalabb generációt.
Ezek alapján a MIVV úgy gondolta, eljött az idő, hogy a speciális utángyártott alkatrészek piacára lépjenekl a típushoz illeszkedő alkatrésszel. Tekintettel arra, hogy a fő „módosítás” a kipufogó cseréje, ezért a soros, két hengeres 689 köbcentis motorhoz választható a Speed EDGE, GP sorozat. A MIVV készlet tartalmaz egy 2-1 összekötő csövet, két pozícióban – alacsonyan vagy magasan- vezetve. A gyilkos megjelenés egy kellemes üvöltéssel társul, így garantál izgalmas utazást egy MT-07 MIVV dobbal. Aki a száraz műszaki adatok alapján szeretne döntést hozni, annak tudnia kell, hogy a gyári kipufogó tömegét megfelezték, és emellett növekszik a leadott teljesítmény.
Verziók: ovális hangtompító Carbon vagy Titanium oldal fallal, szénszálas záró sapkával. SPEED EDGE négyféle változatban: acélból, fekete normál vagy magasan vezetett helyzetben. Rozsdamentes acél, szén szálas záró sapkával normál vagy magasan vezetett helyzetben. A GP hangtompító csak magasan vezetetten szerelhető fel, de karbon, titánium és fekete acél palásttal.
Teljesítmény (Le) | Motor fordulat | Forgató nyomaték(Nm) | Motor fordulat | Tömeg (Kg) | |
GYÁRI | 65,3 | 8,8 | 60,8 | 6.600 | 15,8 |
SPEED EDGE (alacsony) |
67,5 | 9.000 | 61,9 | 6.800 | 8,1 |
SPEED EDGE (magas) |
68 | 9.100 | 62 | 6,5 | 8,9 |
OVAL Carbon | 67,1 | 9.100 | 62 | 6.600 | 8,7 |
GP | 67,9 | 9.000 | 61,2 | 6.400 | 7,9 |
Szöveg: Buny