MOTO GUZZI: két prototípus

A vadonatúj California és Scrambler bemutatót tartottak Monte Carlóban a PIAGGIO Group nemzetközi kereskedő rendezvényén 2011. január végén. Egy teljesen új, fehér Moto Guzzi California és Scrambler változata a V7 alapjain, izgalmas kettős meglepetés a Moto Guzzi részéről. Az éves eseményen közel kétezer Piaggio csoport kereskedő vett részt, ahol a cég elnök-vezérigazgatója Roberto Colaninno a két prototípus bemutatása
kapcsán elmondta, hogy így kínál ízelítőt a sas emblémás márka jövőbeni termék stratégiájából.


Az új prototípus Californiában, egy 1400 köbcentis keresztirányú V90 fokos kéthengeres motor folytatja a hagyományt, amelyet létrehozott évtizedek alatt, a kényelem, a
megbízhatóság és a teljesítmény, valamint a régi idők stílusa jegyében.

Moto Guzzi Scrambler Ezt fokozza a motor felépítése, a hajtáslánc és a kényelmet biztosító tágas nyereg és a tank. A hatalmas hengerfejet körül ölelő benzin tartály növeli a vizuális hatást, valamint létrehoz egy új stílus elemet. Minden alkatrész – kerekek, fékek, felfüggesztés – vadonat új, hirdetve a California hű márka tagságnak, megérkezett egy várva várt új generációs Moto Guzzi motorkerékpár. Sokkal inkább érdekes, mint klasszikus a Moto Guzzi V7 Scrambler, amely a V7 Classic vázában egy 750 köbcentis kis blokkal szerelt motor.

Króm küllős kerekek és a sport abroncsok egy olyan motorkerékpárt mutatnak, amely a 1960-as években, jogosult lett volna a „szabályszerű” elnevezésre. A híres 175 Lodola-ra emlékeztet a kis fényszóróval és az integrált műszerfallal. A kipufogó rendszer a két emelt hangtompító egy oldalon fut, és mindig megkülönböztető jellemzője volt a Moto Guzzi Scramblernek.

Szöveg: Buny    

Kép:  Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes