A Sport Special Edition kiadással a Vespa megtestesíti az értéket a stílust, a kényelmet, amelyet egy biztonságos és sportos robogó képvisel a világon. Az előd legendás modellek, mint az 1955 Vespa 150 GS, az 1965-ös 180 SS és a T5 „Pole Position” 1985-től mindezt a filozófiát képviselték. Itt az ideje, hogy még sportosabb és agresszívebb megjelenéssel tisztelegjen e hagyomány előtt a Vespa GTS SuperSport és Vespa S Sport.
Mindig voltak sport változatai a Vespa robogóknak, amelyeket gyakran használnak versenypályákon és off-road versenyeken. A Sport változatban most a Vespa GTS Super és
Vespa S kínálja modern formában ennek az örökségnek új formáját, amellyel ismét felejthetetlen fejezetet ír a Vespa történetébe.
A Vespa Sport különkiadásai első pillantásra felismerhetőek néhány sajátos és közös jellemzőről, mint például a Vespa embléma melletti „S” jelzés az első pajzson. A barnított „Sport” elemeket mindegyik modellen magtaláljuk. A felfüggesztés jellegzetes „verseny piros” színt kapott, amellyel az agresszivitását kívánja hangsúlyozni a gyártó. Az első idom tovább hangsúlyozza a sportos karakterét a Sport változatoknak.
Vespa S Sport
Vespa S Sport megidézi az ősök sport szellemét szigorúan minimalista esztétikájával, köszönhetően a kis karosszériának, ami emlékeztet az 1970-es évek modelljeire.
Az egyszerű, mégis szemet gyönyörködtető festés a Vespa S Sporton hangsúlyozza a tiszta, visszafogott formákat. A dedikált grafika és a nyereg fehér szegélye az 50-es változaton tovább hangsúlyozza a sportos jelleget. A fekete felnik fokozzák a Vespa S Sport alapvető eleganciáját még tovább fokozza a merész új Nero Abisso színezés.
Vespa GTS SuperSport
A Vespa GTS SuperSport keveréke különböző képességeknek és karaktereknek. A
sportosság és a teljesítmény a 300-as elektronikus befecskendezéssel rendelkező motor garantálja a maximális agresszivitást, akár a város, akár az országút a kihívás terepe.
A dedikált grafika és a sport nyereg fehér szegéllyel teszi teljessé a sportos megjelenését a Vespa GTS SuperSportnak. Az első acél pajzs abban különbözik a többi modelltől, hogy
sportos hűtőmaszk díszíti mindkét oldalon. A GTS SuperSport 300-as és 125 köbcentis motorral készül, az S Sport motorválasztéka szélesebb, 50-es 2 ütemű, 50-es, 4 ütemű,
125 és 150 köbcentis közül választhatnak az érdeklődők.
Szöveg: Buny
Kép: Piaggio