Új PIAGGIO FLY

Stílus, kényelem és biztonság két keréken, a legtöbb ami adható a klasszikus Piaggio stílusban. Az új Piaggio Fly mobilitást nyújt mindenki számára, bárhol is legyen a világon. Már az első verziónak is az volt a küldetése, hogy rendkívül széles felhasználói rétegnek nyújtson alternatívát a közlekedéshez. A legújabb verzió ötvözi a funkcionalitást, az egyszerű használatot és az elegáns olasz külcsínt. Alapvetően városi közlekedésre szánták tervezői, hogy iskolába vagy dolgozni használja valaki, vagy csak elugorjon a barátaival egy közös programra.

Megjelenés
Az elegáns olasz stílus látható a gondosan tervezett, és festett felületeken, a vonzó
króm részek csillognak, és még a legapróbb részletek is kidolgozottak.

Kompakt méret, ideális a városi forgalomban, de első ránézésre egy kis Gran Turismo robogó, agilis és kényelmes. Az alacsony, 760 mm magas nyereg elrejti a tágas sisak rekeszt, amiben két nyitott sisak fér el. A motorhoz két sztender jár, az egyik a klasszikus központi, és az oldal támasz is az alapfelszereltség részét képezi.

A karcsú hátsó, fémes ezüst csomagtartót és egyetlen fényforrást kapott, amely magában foglalja az irányjelzőket és hátsó lámpát. Maximális hely kihasználásra törekedtek a tervezés során, – a már említett sisak tárolón kívül – a hátsó oldalán az első idomnak találunk pénztárca és mobiltelefon számára kialakított helyet. A széles lábtartó felületen nagyobb csomagok is elférnek, míg a csomagtartóra hátsó dobozt is szerelhetnek a jövőbeli tulajdonosok.

Karosszéria és a biztonság
A Fly váza teljesen új, acél csövekből és préselt, hegesztett erősítések révén egy nyitott bölcső szerkezetet alkot, merev és ellenáll a kanyarokban, ez garantálja a pontosságot és a motorozás biztonságát. Az első teleszkópvilla 32 mm-es, míg a hátsó kerék egy
lengéscsillapítóval rendelkezik, a klasszikus robogó filozófiát követve, a motort használja, mint  lengőkart. A 12 „-os kerekek és a széles, tömlő nélküli abroncsok (120/70 az első és hátsó) a magas alvázzal, biztosítják az egyensúlyt és mozgékonyságot a forgalomban.

A fékrendszer két nagy átmérőjű tárcsát tartalmaz (220 mm) elöl és hátul a 125-ös verzión. A 50-es elöl 220 mm-es tárcsát kapott, hátul 140 mm átmérőjű dobfék segíti a lassulást.
Motorok
A két modern motor 4 ütemű, 125 és 50 köbcentis változataira egyaránt jellemző az
üzemanyag takarékosság, a kiváló teljesítmény és az alacsony károsanyag kibocsátás. Az egyhengeres 125-ös, három szelepes (2 szívó és 1 kipufogó), elektronikus üzemanyag befecskendezés látja el benzinnel.

Végül, de nem utolsó sorban, a legfontosabb a karbantartási ütemterv, amely időközökben 10000 km-es futás teljesítményre nőtt, annak érdekében, hogy tovább csökkentsék a működési költségeket. Az 50-es 4 ütemű, 4 szelepes motor termikus részeinek optimalizálásával, magasabb fordulatszámot értek el, ezáltal nagyobb a teljesítmény is. A tovább fejlesztett égéstér, a négy szelep jobb égést eredményez, ezáltal alacsonyabb az üzemanyag fogyasztás, és környezetbarát az üzemelés.
Tartozékok:
– Hátsó doboz nyitott sisaknak
– Szélvédő
– Elektronikus lopásgátló rendszer


– Univerzális láb fedél. Ez hűvös időben védi a motoros derekát, és egyszerű záró mechanizmussal kapcsolódik a motorhoz. Ez nem akadályozza menet közben a láb mozgását, vízálló, belül steppelt béléssel rendelkezik, fekete színű, fényvisszaverő
csíkokkal ellátott.

Szöveg: Buny

Kép: Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes