Az LSL egy Scrambler ügyes átépítésével hívta fel magára ismételten a figyelmet. Jochen Schmitz-Linkweiler az alapokat meghagyva állt neki az átalakításnak, hogy megmutassa mennyivel különlegesebb motort lehet készíteni egy klasszikusból az elképzelései szerint. Az LSL teljes csapatát a háta mögött tudva, egyszerű volt a dolga a külső megjelenésre és a minőségi alkatrészek összeválogatására volt gondja.
A már előzőekben elkészült Scrambler tapasztalatait felhasználva készítette el most a csapat a Triworx verziót, amelyet „Raise the Dust“ névre kereszteltek.
A Triworx márkanevet Uli Breé honosította meg az évek óta megrendezett Tridays keretei között tartott „Raise the Dust“ túrák kapcsán. Az erről készült film és a kaland ihlették igazán a most elkészült motort.
Nézzük mi változott az eredetihez képest: LSL villa hidak, állítható Öhlins FG 43-as felfordított teleszkópokkal, 4 dugattyús radiális féknyergek a Brembotól, fém fékcsövekkel, 320 mm-es hullámos tárcsákkal, Scrambler fényszóró, új kilométeróra számláló, LSL Fat Bar kormány 770 mm szélességgel, állítható kuplung és fékkar, mart LSL
lábtartók, átalakított Flat Track ülés, rövidített hátsó sárvédő, beépített hátsó lámpával, küllős, fekete alu felnik 2,50*19 és 3,50*18 méretben, rajtuk 110/80-19 és 140/80-18 Metzeler Karoo vagy Pirelli Scorpion abroncsok feszülnek, Öhlins hátsó rugóstagok, kettő
az egyben Zard kipufogó, matt színben, matt orange fényezés.
A kész motorért 14.290,- Euro körüli összeget kell fizetni Krefeldben a Heinrich Malina utca 107 szám alatt, ha valaki szeretné átszabatni saját motorját, egyéb információval a www.clubman.de honlap szolgál az érdeklődőknek.
Szöveg: Buny
Kép: Triumph