Triumph újdonságok Milánóból

A TRIUMPH az idei milánói kiállításon a brit gyártói hagyományoknak megfelelő öt új modellt mutatott be a cirkáló kategóriában, és egy speciális Tiger 800XC kaland motorkerékpár képviselte még az újdonságokat. Mostantól Németországban és Ausztriában az új Truimph motorkerékpárok négy év garanciával lesznek megvásárolhatóak.

Thunderbird Commander
Az új Triumph Thunderbird Commander az egyedi motorok kategóriában indul. Nagy teljesítményű és dinamikus 1699 cm3 motorja, biztos futóműve, erőteljes megjelenése erőfölényt sugároz ebben az osztályban.

A legnagyobb kéthengeres, DOHC négyszelepes, 94 lóerős teljesítményét 5400 fordulaton adja le, és hatalmas 151 Nm-es nyomatékát 3550 fordulatszámon adja le, a hátsó kereket szíj hajtja meg.. A rendkívül széles 17 colos kerekek , az új futómű geometriára azért volt szükség, hogy a Triumphokra jellemző kiváló kezelhetőség és jó irányíthatóság megmaradjon. Kiváló minőségű alkatrészek és fékek szériában ABS-szel szerelve járul hozzá a biztonsághoz. Az alacsony ülés magasság szinte mindenkibnek kényelmessé teszi. A Thunderbird Commander széles lábtartó „trepnikkel” rendelkezik, kódolt indítókulccsal, a 22 literes üzemanyag tartályon klasszikus kilométeróra kapott helyet..A 2014 tavaszától láva vörös/ naplemente bíbor és fantom fekete / vihar szürke szín összeállításban lesz kapható.
Thunderbird LT
Az új Triumph Thunderbird LT (Light Touring ) a klasszikus túra motorok piacán, a retro stílust követve, modern technológiával és kiváló kezelhetőséggel indul harcba. Ezeknél a motoroknál a részleteken múlik minden, ezért a sok króm szegél, nagy hátsó sárvédő, a fényszórót kiegészítő extra fények és hatalmas küllős kerekek jellemzik.

Levehető bőr, prémium minőségű nyereg táskák és fehér falú radiál abroncsokra és levehető alacsony szélvédőre terjed ki az alapfelszereltsége. A lábtartó lemezek és a hátra húzott kormány optimális ergonómiát biztosít az utazáshoz. A motorja megegyezik a Commanderével, a  finom járását a progresszív fojtószelep működtetés, precíz szekvenciális üzemanyag befecskendezés eredménye, a hat fokozatú váltó tartós szíjhajtással gondoskodik a meghajtásról. Az agilitása a 16-os gumiknak, elegáns 56 küllős kerekeknek, 47 mm-es Showa villának és két hátsó Showa rugóstagnak köszönhető. Az ABS széria tartozék ezen a modellen is. A Thunderbird LT  kaszpi kék / kristály fehér és láva vörös / fantom fekete színekben kapható majd.
New America
A belépő szintű modell a Triumph cirkáló termék családba az America. Öntött alumínium keréktárcsákon 16 colos első és 15 colos hátsó gumik feszülnek. A 690 mm alacsony ülésmagasság ​​és 250 kg-os tömeg mindenki számára könnyen kezelhető.

A klasszikus két hengeres 270 fokos gyújtás eltolással 61 lóerőt teljesít és kiváló akusztikai élményt ad. A diszkréten csiszolt hűtőbordák hangsúlyozzák a klasszikus formát, a léghűtéses motor modern befecskendező rendszert kapott. A kereskedésekbe fantom fekete és salak vörös / Morello vörös színekben érkezik majd. Az LT America alapjaiban megegyezik az alap modellel, levehető szélvédő, nagy bőr táskák, az utas háttámla, valamint az óceán zafír kék szín különbözteti meg.
Speedmaster
A Speedmaster megjelenését uralja a 19 hüvelykes első könnyűfém keréktárcsa, a keskeny gumik, azaz a klasszikus ” hot rod ” stílus. A 2014-es újdonságon fekete a kormány, lábtartók.

A csiszolt hűtőbordák a henger színével alkot finom kontrasztot. A fekete motor burkolatok, egy csepp alakú benzin tartály, minimalista sárvédők, 15 colos hátsó kerék , és egy fényszóró egészíti ki a hatást. Alacsony, 690 mm-es ​​ülésmagasság , valamint a széles kormány, kényelmes üléshelyzet jellemzi még. Az új Speedmaster színei: fekete és matt grafit szürke két matt fekete csíkkal.
Tiger 800 XC Special Edition
Ez a speciális modell a Triumph Tiger 800XC robusztusabb és sokoldalúbb funkciókkal rendelkezik, mint a standard 800XC. Az egy egyedi, új külalak , fekete kormány és matt műszerfal panelek diablo vörösben.

Ennek az új festésnek a vulkánok fekete és csillogó tűzijátékát idézik a napfényben. Az egészet tovább angsúlyozza a tűz vörös váz és a fekete hő pajzs és utas kapaszkodó. A megjelenés eltér az alapmodelltől, de a technika ugyanaz. A karakteres 799 köbcentis, háromhengeres motor a szokásos korszerű ABS-szel, indításgátlóval, és a csomagtartó rendszerrel készül.A hosszú rugóúttal rendelkező első felfüggesztés és a 21 colos első kerék a nagy első sárvédővel, stabil kézvédőkkel teszi világossá, hogy a 800XC célja a legnehezebb körülmények között is helyt állni.

Szöveg: Buny

Kép: Triumph

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes