MV Agusta Brutale 800 Dragster

Az MV Agusta tovább bővíti kínálatát, a Rivale 800 után, ami a motard stílust képviselte, most itt van az új Brutale 800 Dragster. A “motorozás szenvedély” megfogalmazást teszi
lélegzetel
állítóan kézzel foghatóvá. A legszélsőségesebb kinézetű Brutale soha nem köt kompromisszumot, tiszteletlen és pimasz , elengedhetetlen, nyers, szókimondó és ingerlékeny.


Egy erőteljes motor, ami összekapcsolja a tegnapot a
holnappal. A tökéletes olasz épített motorok génjeit hordozza, amivel annak idején elindultak a drag versenyeken. A nyeregben ülve a tengelykapcsoló kart eleresztve, kiadja azt az erőt amire szükség van, hogy elsőként érjük el a kockás zászlót.

Másodpercek, perzselő meleg, az aszfalton maradt gumi füstjének illata, ezt idézi fel a Brutale 800 Dragster. Az új Brutale 800 Dragster sem kivétel, a maximális rugalmasság, az alacsony üzemanyag fogyasztás és az egyenletes nyomatékgörbe érdekében dolgoztak a mérnökök a motor kialakítása során. A kifinomult 52 kg tömegű blokkba cserélhető 6 sebességes váltót építettek. Az áttételi arányok biztosítják a félelmetes gyorsulást , és a végsebességet.

Az új MVICS ( Motor & Vehicle Integrated Control ) befecskendezés – gyújtás vezérlő rendszer Sport , Normál és Eső funkciókkal rendelkezik alap beállításként, míg a negyedik szabadon állítható saját értékekre. A nyolc szintű kipörgésgátló ( kikapcsolható ) a széria felszereltség képezi, és hozzájárul az elképesztő gyorsuláshoz, amit a gép tud. A 3 hengeresek váza kezdetektől fogva acélcső tartószerkezetből és alumínium segéd vázakból épül fel. Ez a kombináció átalakítás nélkül lehetővé teszi a speciális külső megjelenést az egyes modellek részére.

A kompakt tengelytáv mindössze 1,380 mm, tökéletes egyensúlyt biztosít a kiváló kezelhetőség és stabilitás érdekében. A felfüggesztési rendszer jellemzői teljesen állítható egységekből állnak össze. A 43 mm-es fordított Marzocchi villa 125 mm-es rugóúton csillapít, a Sachs hátsó rugó egy oldalas alumínium lengőkarra támaszkodik, és szintén 125 mm-es úton biztosítja a rázkódás mentes utazást. Az ülés , magassága 811 mm , áttervezték , hogy javítsa a kényelmet és funkcionális legyen. Egy mester emberhez méltó, stílusos varrással díszítették. Az első osztályú Brembo fékrendszer 320 mm-es úszóágyazású első féktárcsákkal, 4 dugattyús féknyereggel, hátul 220 mm-es acél tárcsával és 2 dugattyús féknyereggel felel a megállás biztonságáért. Fehér és matt metál szürke színben lesz kapható, az ára 13.490,- Euro körül várható.

MŰSZAKI ADATOK
Soros három hengeres motor , 798 cc
Furat 79.0 mm , löket 54,3 mm
Maximális teljesítmény: 125 LE (92 kW) 11600-as fordulatszámon
Maximális nyomaték: 81 Nm 8600-as fordulatszámon
Maximális fordulatszám: 13000 percenként
Száraz tömeg: 167 kg
Teljesítmény – tömeg arány: 1,34 kg / LE
Abroncsok: Pirelli DIABLO Rosso II 120/70 – ZR 17 elöl , 200/50 – ZR 17 hátul.

Szöveg: Buny

Kép: MV Agusta

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes