ÚJ VESPA GTS és GTS SUPER

Több, mint 10 éve, 2003-ban mutatták be a Vespa GT125 és 200 modelleket, melyekkel kiegészült a nagy Vespa család. Ezt követte 2005-ben a GTS verzió és az új meghajtó
motor már 300 köbcentis volt. A nagy, kényelmes Vespa GTS ötvözi az elegáns városi és a túra tulajdonságokat, amelyre nagy hangsúlyt helyeztek mindig a Vespánál. A GS 1955-ben, a PX 200 1978-ban képviselte a kiváló teljesítményt és kényelmet, még a leghosszabb és legnehezebb útvonalakon is. Most a Vespa GTS új és továbbfejlesztett technológiával, elektronikus támogatási rendszerekkel kiegészülve kerül piacra.


A stílus
A Vespa GTS evolúció követi a trendet és a hagyományt, megőrizve a mágikus egyensúlyt a sportos és modern vonalak között.

Az új Vespa GTS és Vespa GTS Super Range fenntartja azokat a jellegzetes tulajdonságokat, hanem számos fontos esztétikai frissítést is bevezettek.A Vespa GTS és Vespa GTS Super első pajzsa a közelmúltban bemutatott Vespa Primavera-ra hasonlít, a teljesen új hátsó lámpa elegáns díszített króm keretet kapott. Az öt küllős felnik és a hagyományos piros első felfüggesztés rugója is hozzájárul az egyedi megjelenéshez. Tökéletes ergonómia és kényelem járul hozzá a kellemes vezetéshez. A sisak rekeszt teljesen áttervezték, hogy maximálisan kihasználják a rendelkezésre álló teret. A láb pajzs belső oldalán rakodó helyet alakítottak ki, amely ideális a kisebb tárgyak, mint szemüveg, dokumentumok és a mobil telefon számára.
Élvonalbeli technológia
Alapkivitelben egy USB port található a láb pajzs hátlsó rekeszében, külső eszköz töltéséhez.

Az első irányjelzők tartalmaznak egy LED sort nappali világításhoz. A trapéz alakú digitális műszer egység teljesen új. A klasszikus sebességmérőt egy kis multifunkciós digitális kijelző és hat visszajelző egészíti ki. Az üzemanyagszint jelzése mellett, óra és a két napi számláló is informálja a vezetőt. A Vespa GTS műszerfala világos háttérrel és kék háttérvilágítással, a Vespa GTS Super fekete háttérrel, és sportosabb piros árnyalatú megvilágítással rendelkezik. A Vespa Multimédia Platform (VMP) egy új módja a két kerekű kommunikációnak. A leggyakrabban használt okos telefon operációs rendszerrel lehet csatlakozni a fedélzeti számítógéphez, és ezzel különböző információkhoz lehet jutni a járművel és a megtett útvonallal kapcsolatban.

Az egyik funkcióval a szórakozott tulajdonosok megtalálhatják járművüket, ha elfelejtenék, hol is álltak meg vele.
Új biztonsági funkciók

A Vespa GTS és Vespa GTS jelentős műszaki fejlesztésekkel büszkélkedhet a biztonság és a kényelem terén. A Piaggio Group élen járt a robogóknál alkalmazott ASR és ABS
rendszerek fejlesztésében, ez a két aktív biztonsági rendszer most már a Vespa GTS és Vespa GTS Super Range biztonsági csomagjának részét képezi.

Az érzékelők egy 2 csatornás hidraulikus vezérlőegységen keresztül aktiválja az ABS rendszert, ha az egyik kerék lassul hirtelen, akkor beavatkozik, ezzel biztosítva a stabilitást és hatékony fékezést még csúszós útfelületen is. Az ASR rendszer elektronikája az ABS érzékelők, a két kerék forgási sebességének adatait használja. Ha az érzékelők túlzott sebesség különbséget mutatnak, az ECUbeavatkozik, hogy elkerülje a megcsúszást, és a vezető ne veszítse el uralmát a jármű felett.
Motorok
A Vespa GTS és Vespa GTS Super továbbra
is a bevált 300 köbcentis, egyhengeres, négy ütemű, négy szelepes, vízhűtéses, elektronikus befecskendezésű motorral készül, amelynek maximális teljesítménye 22 LE 7500-as fordulaton, és a forgatónyomatéka
22,3 Nm már 5000-es fordulatszámnál. Ezek olyan értékek, amelyek biztosítják a kimagasló teljesítményt, így az új, nagy testű Vespák ideális járművek mind a városi forgalomban, mind hosszú távú túrák során, akár egyedül vág neki a távnak valaki,
akár utassal.

A Vespa GTS Super kapható 125 köbcentis motorral is, amely ideális egy kisebb kategóriás jogosítvánnyal rendelkező motorosnak is.
Színválaszték
Az új Vespa GTS 300 elérhető Nero Vulcano, Blu Midnight és Grigio Dolomiti színekben, amelyek jól illenek a bézs nyereghez. A Vespa GTS Super 125 és 300 Nero Lucido, Montebianco, Rosso és Blu Gaiola színekben készül, ezek jól harmonizálnak a fekete
nyereggel.

Szöveg: Buny

Kép: Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes