A Thunderbird Night Storm Special Edition egy teljes értékű cruiser motorkerékpár, a nyugodt vezetési élményt és feltűnő megjelenést szerető motorosoknak. A Thunderbird Storm 1699 köbcentis, soros két hengeres motorja köré építettek sötét alkatrészeket, amelytől még feketébb és fenyegetőbb lett, mint az alap modell. A speciális láng fényezés (Phantom Black and Silver Frost), a kézzel fújt tank embléma, valamint a fekete kipufogórendszer teszik egyedivé a különleges kiadást.
Látványos egyéni motork – Bobber és Scrambler
Két csapat, Triumph Factory Custom 1 (TFC1) és a Triumph Factory Custom 2 (TFC2) „Build-Off” versenyének végeredménye a két motor.
A két versengő csapatot lelkes önkéntesek alkották a Triumph a cégnél, és nem kisebb célt tűztek ki maguk elé, mint létrehozni a tökéletes Bonneville-t. Idén májusban hirdették meg a versenyt, hogy a gyár kihasználja dolgozói tehetségét, szakértelmét és lojalitását, amelynek eredménye most bemutatott két lenyűgöző motor. Minden csapat egy teljesen új Bonneville-t kapott, mint kiindulási alapot. A kész motorok bemutatkoztak a Triumph honlapján, és a Facebook-on lehetett szavazni a kedvencre, mégiscsak a vásárló közönség a legjobb zsűri, döntsék el ők, melyik munka a legjobb.
TFC1: Bobber
A csapatnál úgy érezték, hogy a lehetőségek határáig el kell menni. A kettős merev cső vázhoz egyoldalas lengőkart helyeztek hátra. A modern trapéz villa Fox Factory rugózó elemekkel és kormányról állítható rugózással teszi egyedivé a futóművet. A teljesen újratervezett motoron megfordították a hengereket. A
különleges megoldások a váz csatlakozását sem kerülték el, rögzítéshez a cég partnerétől származó Three Bond ragasztót használtak. Csak néhány példa a technika és a kivitelezés során felmerült ötletekből. A szavazáson ez a munka kapta a legtöbb voksot, így a TFC1 örülhetett a győzelemnek.
TFC2: Scrambler
A csapat tagjai úgy értelmezték a feladatot, hogy a Scrambler modern kori kiadásának meg kell testesítenie a teljesítményt, a kezelhetőséget és terepképesnek kell lennie.
A széria futóművet alumínium és titán alkatrészekkel, agresszív geometriával hangolták újra. A Speed Triple felfordított villájának adoptációja a tökéletes kivitelezés újabb példája. Az üzemanyagtartály szénszálas anyagból készült, ennek tömege csak harmada az eredeti acélból
készültnek. A carbon megjelenése jelentősen hozzájárul a csapat téma értelmezéséhez, azaz lefogyasztani és növelni a teljesítményt a végletekig. A motor teljesítmény növelés eredményeként 25 %-kal nagyobb értéket mértek a Scrambeleren, mint az alap modellen.
Szöveg: Buny
Kép: Triumph