CB1000R

A lenyűgöző CB1000R izmos külsejével hódít a csupasz motorok között. A 2015-ös modellt felfrissítették, hogy még jobban megszilárdítsa eladási pozícióját. A következő évi modellen vastag alumínium kormányt lehet majd markolni, az első lámpába hét LED izzó került. A kinézetén is finomítottak, a hátsó farok idom rész jobban hasonlít a Fireblade modellre és a világbajnok MotoGP gépre.

A rövid hátsó rész kiemelése révén a motoros közelebb került a kormányhoz, sportosabb testhelyzetben utazhat. Az idom alatti hátsó lámpa szintén LED technológiával biztosítja az észlelhetőséget.

Az alacsony fejidom éppen takarja az új LCD kijelzőt, a folyadék kristályos adat megjelenítés megjelenítése, ismét a modern sport motorok világát idézi. A 998 köbcentis, soros négy hengeres motort üzemanyag befecskendező rendszer látja el, az alsó és középső fordulatszám tartományokban a nagyobb teljesítmény és forgatónyomaték leadás érdekében módosították a térképet. Az erőforrás 2000 percenkénti fordulatszám alatti tartományból is képes lineáris teljesítmény leadásra, így nem kell félni attól, hogy a motor lefullad, ha magasabb sebességi fokozatban maradt váltóval kíván gyorsítani a pilóta. A magnéziumból készült blokk alkatrészek hozzájárulnak a motor tömegének csökkentéséhez, és kidolgozásuk tovább javítja a motor kinézetét. A rozsdamentes rövid kipufogó alacsony vezetésével csökkenti a súlypontot, mégis elég magasan van ahhoz, hogy a kanyarokban ne érjen le.

A váz továbbra is öntött alumíniumból készül, az első 43 mm belső cső átmérőjű fordított teleszkóp villák minden irányban állíthatók, az egykarú hátsó Pro-Arm lengőkarral közösen gondoskodnak a precíz irányíthatóságról. A rugózás elől 120 mm, hátul 128 mm hosszon csillapít. A 17-es, négy küllős öntött kerekeken elől 120/70 ZR, hátul 180/55 ZR abroncsok biztosítják a kapcsolatot az út felülettel. Az első keréken két 310 mm-es féktárcsa, radiálisan szerelt négy dugattyús féknyereggel, a hátsó keréken 256 mm-es féktárcsa két dugattyús féknyereggel emészti a sebességet. A kombinált ABS rendszer minden körülmények között a legrövidebb fékutat biztosítja a motornak. A szín változatok hivatottak hangsúlyozni a városi stílust a nagy teljesítményű sport motoroknál megszokott szín kombinációval. Az új kombinációk: vörös-fekete- fehér, gyöngyház fehér-fekete és az elmaradhatatlan piros-fehér-kék.

Szöveg: Buny

Kép: Honda

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes