Triumph Speed 94 és Speed 94 R

A Triumph két limitált modellel ünnepli az 1994-ben debütált Triumph Speed Triple 900 megjelenésének 21. évfordulóját. Az izmos, kultikus motorkerékpár bemutatásával, egy teljesen új kategóriát hoztak létre az angolok. A hagyományos Café Racer és az agresszív Street Fighter motorok innovatív keverékét sikerült létrehozni, a Speed Triple jellegzetes sziluettjével és a háromhengeres blokkal.

Tökéletes kifejezése lett a motorozás által megtestesített örömnek egy generáció számára. A Speed 94 olyan, mint 21 évvel ezelőtti őse, egy kivételes három hengeres, 1050 köbcentis motor, 135 lóerővel és 111 Nm forgatónyomatékkal.

 

Rendkívül széles fordulatszám tartományban használható, és minden
sebességfokozatban robbanásveszélyes gyorsulásra képes motort alkottak.
A központi motorvezérlő és az üzemanyag befecskendező rendszer biztosítja a kiváló kezelhetőséget a teljesítmény leadás terén. A futómű könnyűfém híd vázhoz csatlakozik, hátul egyoldalas lengőkarral, elől állítható 43mm-es for
dított
villákkal. Radiálisan szerelt Brembo, négy dugattyús féknyergek emésztik elől a sebességet, a
mi ABS rendszerrel válik teljessé. A Speed 94 több stílus és dizájn elemet kapott, amelyek kapcsolódnak az eredeti Mk1 típusjelű 1994-es Speed Triple kiadáshoz. A gondosan kiválasztott színek tovább hangsúlyozzák a motor vonalait. A hátsó váznyúlvány grafit színe illeszkedik a vázhoz és az oldalsó burkolathoz.

További újdonság a fekete hangtompító, fekete üzemanyag betöltő fedél. A jármű színére festett lámpa idom, utasülés fedél, motor spoiler, sárga vagy fehér kerék díszítés, az 1994-es logókkal és az emblémával a tankon az eredeti stílust hozza vissza. A prémium változat Speed 94 R néven fut, ehhez néhány alkatrészt módosítottak, hogy tökéletes legyen. Az R ugyanazokkal
a színekkel és stilisztikai finomításokkal készül, de fekete eloxált, állítható 43
mm-es Öhlins NIX30 villát kapott előlre, Öhlins TTX36 rugóstagot hátra. Brembo monoblokkos, radiális féknyergeket és Pirelli Supercorsa SP gumikat szereltek rá. Mindkét motor korom fekete és racing sárga színben kapható. Az eredeti tartozékok között teljesítményt optimalizáló hangtompító dob és teljes három az egyben ‘low Boy “kipufogórendszer van, amit az Arrow fejlesztett.

Az extrák sorában abroncsnyomás ellenőrző rendszert, csomagtartót és kényelmes zselés ülés padokat kínálnak a komfort érzet növelése érdekében. A korlátozott darab számú modellek mellé egy exkluzív ruházati kollekció is készült. Ez egy cipzáras, zsebes dzsekiből és két pólóból áll. A fényképekkel és motorkerékpár kontúrral illusztrált nyomattal ellátott felső ruházati kollekció fekete alap színben, XS-XXXL méret tartományban kapható.

Szöveg: Buny

Kép: Triumph

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes