Hat új nagymacska

Az “Explorer” program a Tiger modelleknél egyet jelent az ideális társsal a két keréken teljesített nagy expedíciókhoz. A hat új TRIUMPH modell, a Tiger Explorer XR és a Tiger Explorer XC sorozatot erősíti. A hihetetlenül erős, 1200 köbcentis, háromhengeres motorral, minden fordulatszám tartományban
lélegzetelállító gyorsulással rendelkező, és a jellegzetes rekedtes, vicsorgó Triple hanggal megáldott motor hívei örülni fognak az újításoknak.

A mérnökök az átfogó frissítés keretein belül, az Euro 4 kibocsátási szabványnak megfelelő gépet készítettek.

A szuverén dübörgő hanghatás megtartásához az újratervezett kipufogórendszer is hozzájárult. Az új termékcsalád hat különböző felszereltségű Tiger Explorer modellel kívánja kiszolgálni a kalandvágyó motorosok igényeit. Csakúgy, mint a népszerű “kis” Tiger 800 modellnél, két sorozatban, három felszereltségi szintet választhatnak a vásárlók. Az öntött kerekekkel szerelt XR (“Cross Road”) mellett XRX és XRT közül lehet választani, az aszfalt utakat előnyben részesítő leendő tulajdonosoknak. Az XC (“cross-country”) változatok XC, XCX és XCA utónévvel kíván a kitaposott ösvényeket elhagyók kedvében járni.  Az XCX, XCA, XRX és XRT finoman hangolt ABS-t és kipörgésgátlót kapott.

A vezető az utazás során a lehető legegyszerűbben választhatja ki, a neki legjobb beállítást a vezetési mód alapján, négy előre beállított, és egy programozható üzemmódból. A kikapcsolható ABS mellett, a kipörgésgátló és a motorvezérlő szabályozása, valamint a futómű beállítása is segíti a biztonságos motorozást. Az alapmodell, Tiger Explorer XC és XR a bevált ABS és kipörgésgátló rendszerrel készül, a kanyar stabilizációért felelős szenzor nélkül. Már a két alap modellhez is állítható csillapító rendszer tartozik, amit a WP szállít. A félaktív felfüggesztési rendszer (TSA) a felszereltebb modellekhez kapható. A Triumph Tiger Explorer utazó endurok már eddig is ergonómia és hosszú távú kényelem szempontjából a felső kategóriába tartoztak.

Az új modellek számos fejlesztéssel ellátva szeretnék továbbra is ebben az osztályban tartani a nagymacskákat. Az összes modellváltozat elektromosan állítható szélvédővel készül, a legjobb védelem és az optimális utazási kényelem érdekében. Emellett a mérnökök optimalizálták az idomokat, hogy dinamikusabb megjelenést érjenek el, és javítsák a vezető és az utas szélvédelmét. További
plusz az ergonómia szempontjából az XRX és XCX modellekhez kínált alacsonyabb ülésmagasság, amit „vékonyabb” ülés és rövidített rugózó elemekkal érnek el. Apropó kényelem: az összes Tiger Explorer modell automatikus “Hill Hold Control” – hegy menet segítséggel biztosítja a meredek ösvényeken, vagy lejtőkön a könnyebb haladást. A vezetőnek csak a gázra és helyes irány választásra kell ügyelni, ez nagy előny, különösen amikor teljesen fel van pakolva a motor, és utassal közlekedik valaki ilyen helyen.

Szöveg: Buny

Kép: Triumph

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes