Az új BMW G 310 R – az első 500 köbcentiméter alatti BMW roadster

Egy henger, alacsony saját tömeg, erőteljes dinamizmus – a BMW G 310 R tiszta formában testesíti meg a BMW roadsterek szellemiségét: semmilyen tekintetben sem túl kevés, de nem is túl sok. A szó legjobb értelmében véve gyakorlatias, így pontosan azt nyújtja, ami szükséges – dinamizmust és kényelmet a városban éppúgy, mint a lakott területeken kívül. A BMW G 310 R a BMW Motorrad számára új hengerűrtartalom kategóriába ülteti át ezeket az értékeket.

Vérbeli BMW roadsterként sok különböző területen teljesít kiemelkedően. Ugyanolyan fürgén és fordulékonyan terelgethető egy nagyváros szűk utcáin, mint amilyen szuverén és erőteljes módon húz az országutakon.

BMW G 310 R (K03)

A rendkívül alacsony üzemanyag fogyasztásnak és a pihentető, kényelmes üléspozíciónak köszönhetően örömtelien hosszú szakaszok teljesíthetők nyergében.
Otthon érzi magát a világ útjain
A teljes egészében új G 310 R jól képviseli a BMW Motorrad lényegét: az innovációt, a minőséget és természetesen a hosszú éveken át tartó gondtalan partneri kapcsolatot a
tulajdonossal. Kifejezetten a világpiacra szánt típusként a G 310 R különböző minőségű

üzemanyagokkal is működik, az összes károsanyag-kibocsátási szabványnak és helyi elvárásnak megfelel – és eközben a BMW márkától megszokott
prémium-ígéretet hozza el az 500 köbcentiméter alatti kategóriába.

BMW G 310 R (K03)


Dinamikus roadster dizájn az S 1000 R modellre utaló részletekkel
A BMW G 310 R kifejező dizájnjának köszönhetően első pillantásra felismerhető agilis és dinamikus karaktere, s ezzel egyértelműen pozícionálja magát szegmensében.
Összetéveszthetetlen a vizuális rokonság az olyan sportos családtagokkal, mint például a BMW S 1000 R. A kis maszkkal rendelkező markáns fényszóró, a dinamikusra formált üzemanyagtartály burkolat, valamint a roadsterekre jellemző erőteljes első és dinamikus hátsó rész felnőttes megjelenést kölcsönöz az új modellnek. Precízen m
egmunkált
felületek jellemzik a dinamikus oldalnézetet. A kompakt, dinamikus arányok és a rövid tengelytávolság gyors irányváltásokat tesznek
lehetővé, a motor magas hátulja könnyedséget sugall és a sportos génekre utal. Így a jármű színére fényezett oldalsó felületek az egyértelműen látható, burkolatok nélküli karakter ellenére is sportosan zárt sziluettet eredményeznek a BMW G 310 R esetében.

BMW G 310 R (K03)

Az olyan igényes részletek, mint a már szériafelszerelésként fordított első teleszkópvilla, a jó minőségű anyagok, a kiegészítő felszerelések és a kidolgozási minőség mind a legmagasabb színvonalat képviselik a szegmensben, és ezzel egyértelműen kiemelik a BMW G 310 R prémium karakterét.
Innovatív egyhengeres motor a dinamikus motorozási élmény és a széles körű
használhatóság érdekében

A BMW G 310 R szíve egy teljesen új fejlesztésű, 313 köbcentiméter hengerűrtartalmú, folyadékhűtéses, négyszelepes egyhengeres motor két felülfekvő vezérműtengellyel és
elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel. A 313 köbcentiméter hengerűrtartalom a 80 milliméteres furatátmérő és a 62,1
milliméteres lökethossz eredménye. Az erőforrás különlegessége a hátrafelé megdöntött beépítés, az „open deck” építésmód szerint
készített henger, valamint a 180 fokkal elforgatott hengerfej, ez utóbbinak köszönhetően a szívócső a motor menetirány szerinti elejére kerülhetett. Az egység 9500 fordulat/percnél leadott 25 kil
owatt (34 lóerő) teljesítménye, valamint a 7500 fordulat/percnél ébredő 28 newtonméter forgatónyomatéka, illetve a motorkerékpár DIN szerint mindössze 158,5 kilogramm menetkész saját tömege jóvoltából az új BMW G 310 R egy igazán dinamikus partner.

BMW G 310 R (K03)


Kiemelkedő ergonómia és játékos kezelhetőség
Az új BMW G 310 R hangsúlyosan ellazult üléspozíciót kínál a pihentető, stresszmentes és ezáltal gondtalan motorozás érdekében. A BMW Motorrad termékeire jellemző módon
az összes kapcsoló és kezelőszerv jól és biztonságosan kézre áll. Rendkívül nagy hangsúlyt fektettek a tervezők az egyszerű és biztonságos kezelésre, amelynek során a legkülönbözőbb testalkatokat is figyelembe vették.
Rendkívül agilisan dönthető a
motor, ám ennek során mindig semlegesen és kiszámítható módon viselkedik. Hűen követi a motoros által kijelölt ívet a hosszú kanyarokban és a gyors szakaszokon, anélkül, hogy sportos talentumai a kényelem rovására mennének. Rendkívül kompakt és a kényelmestől a sportosan
dinamikusig széles felhasználhatósági tartományt kínál, így az új G 310 R kategóriájában a kezelhetőség teljesen új élményét nyújtja.
Merev acél csőváz, fordított első teleszkópvilla és hosszú lengővilla a nagyfokú stabilitás, a precíz irányíthatóság és a jó kezelhetőség érdekében
Az új G 310 R egy nagy torziós merevségű, robusztus térhálós acél csővázra épül, amelyre csavarozott hátsó váznyúlványt szerelnek. A kerekek irányítását elöl masszív
fordított teleszkópvilla, míg hátul egy alumínium lengővilla végzi, amelyhez közvetlenül
rögzítik a rugóstagot.
Erőteljes fékrendszer, blokkolásgátló szériafelszerelésként és multifunkciós
műszeregység

BMW G 310 R (K03)


A BMW Motorrad összes többi motorkerékpárjához hasonlóan az új G 310 R széria felszereltsége is tartalmazza a blokkolásgátlót (ABS). E típus esetében az erőteljes
fékrendszert kétcsatornás ABS rendszerrel kombinálták. Az első kerék esetében egy egytárcsás rendszer 300 milliméter átmérőjű féktárcsával és radiális felfogatású négydugattyús rögzített féknyereggel gondoskodik az erőteljes és stabil lassulásról. Hátul ugyanezt a feladatot egy kétdugattyús úszó féknyereg és egy 240 milliméter
átmérőjű féktárcsa látja el. A G 310 R műszeregysége egy nagyméretű, optimálisan leolvasható és számos különböző információt nyújtó folyadékkristályos kijelzővel rendelkezik.
A kis roadster ÁFA-t és regisztrációs adót is tartalmazó javasolt bruttó fogyasztói ára 1 600 000 Ft. Az újdonság októberben érkezik a BMW Motorrad Márkakereskedőkhöz.

Szöveg és kép: BMW Magyarország

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes