Ez az egyike azoknak a motorkerékpároknak, amitől viszketni kezd az ember hátsója. A sok utángyártott kipufogó között a MIVV arra helyezte a hangsúlyt, hogy ez az érzés ennél a típusnál még intenzívebb legyen. Két utcai kipufogó és egy merész verseny változat jelent meg. Lehetetlen ellenállni! Egy utángyártott kipufogó konfigurációnál létre a gyártónak kristály tiszta elképzeléssel kell rendelkeznie a piaci viszonyokról és a
tulajdonosi igényekről, ha ki akarja elégíteni a tulajdonosok bakancslista igényét az egyedi kiegészítők szegmensében.
Egy pár hónappal a piacra lépése után, ez a motorkerékpár már a legjobb tíz listájában szerepelt az eladások tekintetében. A különböző stílusok, összekeveredése révén jött létre egy „régi modern” motor. Az „örökség” a hetvenes évek meghatározó modellje az XS 650 volt. Ez nem egy teljesen újra gondolt megjelenés, hanem egy szélsőséges testreszabási művelet alapján az MT-07 motorjára és a futóművére épülő közlekedési eszköz. A 689 köbcentis, kéthengeres motor nem volt újdonság a MIVV számára, mivel 2014-ben már bekerült a katalógusba egyedi és teljesítmény fokozó kipufogó sorozat. Az XSR 700 műszaki szempontból modern, kinézetre időtálló, a MIVV alkatrészek pedig belesimulnak a motor vonalaiba, azonban ennél sokkal jelentősebb hatása van ezeknek a kiegészítőknek, sőt tömeg-teljesítmény arányának köszönhetően a súlycsökkentés sem elhanyagolható, az adatlap szerint ez az érték több, mint 12 kg. A teljesítmény növekedés egy másik plusz faktor. Mi a helyzet a hanggal? A gyári túlságosan szelíd? A MIVV megoldotta ezt a problémát is. A MIVV javaslata négy különböző változat. Az első verzióban a gyárihoz hasonlító alacsonyan szerelt hangtompító rendszer ovális formában utcára és verseny pályára. Ez elérhető titán vagy karbon palásttal, de mindegyik szénszálas véggel készül. A másik változat ülés alá rögzített komplett rendszerben ölt alakot szintén utcai és nyitott verzióban. További információ a gyártó honlapján, illetve a hazai forgalmazónál érhető el.
MODELL |
Maximális |
Fordulatszám (x1.000) |
Maximális nyomaték (Nm) |
Fordulatszám (x1.000) |
Tömeg (kg) |
Gyári |
64,9 |
9,0 |
59,8 |
6,5 |
15,8 |
MIVV GHIBLI utcai |
67,8 |
8,9 |
60,4 |
6,5 |
5,3 |
MIVV |
68,0 |
8,9 |
60,7 |
6,5 |
5,3 |
MIVV OVAL utcai |
64,8 |
9,0 |
59,4 |
7,1 |
3,4 |
MIVV OVAL |
69,4 |
8,9 |
63,1 |
6,5 |
3,4 |
Szöveg: Buny
Kép: MIVV