YAMAHA XSR 700 MIVV dobbal

Ez az egyike azoknak a motorkerékpároknak, amitől viszketni kezd az ember hátsója. A sok utángyártott kipufogó között a MIVV arra helyezte a hangsúlyt, hogy ez az érzés ennél a típusnál még intenzívebb legyen. Két utcai kipufogó és egy merész verseny változat jelent meg. Lehetetlen ellenállni! Egy utángyártott kipufogó konfigurációnál létre a gyártónak kristály tiszta elképzeléssel kell rendelkeznie a piaci viszonyokról és a
tulajdonosi igényekről, ha ki akarja elégíteni a tulajdonosok bakancslista igényét az egyedi kiegészítők szegmensében.

Egy pár hónappal a piacra lépése után, ez a motorkerékpár már a legjobb tíz listájában szerepelt az eladások tekintetében. A különböző stílusok, összekeveredése révén jött létre egy “régi modern” motor. Az “örökség” a hetvenes évek meghatározó modellje az XS 650 volt. Ez nem egy teljesen újra gondolt megjelenés, hanem egy szélsőséges testreszabási művelet alapján az MT-07 motorjára és a futóművére épülő közlekedési eszköz. A 689 köbcentis, kéthengeres motor nem volt újdonság a MIVV számára, mivel 2014-ben már bekerült a katalógusba egyedi és teljesítmény fokozó kipufogó sorozat. Az XSR 700 műszaki szempontból modern, kinézetre időtálló, a MIVV alkatrészek pedig belesimulnak a motor vonalaiba, azonban ennél sokkal jelentősebb hatása van ezeknek a kiegészítőknek, sőt tömeg-teljesítmény arányának köszönhetően a súlycsökkentés sem elhanyagolható, az adatlap szerint ez az érték több, mint 12 kg. A teljesítmény növekedés egy másik plusz faktor. Mi a helyzet a hanggal? A gyári túlságosan szelíd? A MIVV megoldotta ezt a problémát is. A MIVV javaslata négy különböző változat. Az első verzióban a gyárihoz hasonlító alacsonyan szerelt hangtompító rendszer ovális formában utcára és verseny pályára. Ez elérhető titán vagy karbon palásttal, de mindegyik szénszálas véggel készül. A másik változat ülés alá rögzített komplett rendszerben ölt alakot szintén utcai és nyitott verzióban. További információ a gyártó honlapján, illetve a hazai forgalmazónál érhető el.

MODELL

Maximális
teljesítmény (Le)

  Fordulatszám

(x1.000)

Maximális nyomaték (Nm)

  Fordulatszám

(x1.000)

  Tömeg

(kg)

Gyári

64,9

9,0

59,8

6,5

15,8

MIVV GHIBLI utcai

67,8

8,9

60,4

6,5

5,3

MIVV
GHIBLI verseny

68,0

8,9

60,7

6,5

5,3

MIVV OVAL utcai

64,8

9,0

59,4

7,1

3,4

MIVV OVAL
verseny

69,4

8,9

63,1

6,5

3,4

Szöveg: Buny

Kép: MIVV

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes