A Yamaha XSR900 motorkerékpár elnyerte a „Legjobbak legjobbja” díjat a 2017-es Red Dot Award Product Design versenyen

A Yamaha Motor ma bejelentette, hogy az XSR900 motorkerékpárt a világszerte elismert Red Dot Award*: Product Design 2017 versenyen a „Legjobbak legjobbjának” választották. A Yamaha Motor termékek 2012 óta immár az ötödik egymást követő évben nyerték el ezt a díjat, és ez a harmadik termék, amelyet a „Legjobbak legjobbja” díjjal tüntettek ki az MT-07 motorkerékpár, valamint a JWX-2 kerekesszékekhez tervezett elektromos segédeszköz 2015-ös, a Yamaha Motor első „Legjobbak legjobbja” díját követően.

Az XSR900 modellt a fejlett piacok azon motorosainak igényeihez igazodva fejlesztették ki, akik a motorozásra elsősorban hobbiként tekintenek, és egy „hagyományosabb” stílusú gépre vágynak.

Az egyszerű és retró megjelenés a teljesítménnyel és a csúcstechnológiával ötvözve büszkeséggel tölti el a motorkerékpár tulajdonosát, miközben maximális vezetési élményt nyújt. Ez a díj az XSR900 ötödik dizájndíja a „Good Design BEST100″, az „Auto Color díj 2016 különdíja”, a „JIDA Design Museum Selection Vol.18″ és az „iF dizájndíj” után. Az XSR900 modell ráadásul az első olyan Yamaha Motor termék, amely öt dizájndíjat is elnyert.

Nagaja Akihiro, a Dizájnközpont vezérigazgatójának megjegyzése

Az MT-07 és a JWX-2 2015-ös sikeréből kiindulva hisszük, hogy az XSR900 „Legjobbak legjobbja” kitüntetése a világ első számú „Red Dot Award: Product Design” versenyén a Yamaha Motor megjelenésre irányuló kezdeményezéseinek elismerését jelzi. Az XSR900 fejlesztésén nemcsak tervezők, hanem egy mérnökökből és gyártással foglalkozó szakemberekből álló csapat is dolgozott az igazi monozukuri (tervezés, gyártás és marketing) megközelítés érdekében.

Idén a Yamaha Motor megnyitotta Innovációs központját, amely a Dizájnközpont új alapjául szolgál. Javítani szeretnénk speciális és termékfejlesztéseinken, hogy a teljes Yamaha család együtt hozza létre a Yamaha egyedi stílusát tükröző dizájnokat, és teremtsen olyan új értékeket, amelyek még vonzóbb Kandót (A Kando egy japán szó, amely a mély elégedettség és az intenzív izgatottság egyidejű érzését jelenti, amit akkor érez az ember, ha valami kivételes értékű dologgal találkozik) generálnak.

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes