A Kawasaki bemutatta elektromos motorját

A Kawasaki készített hat új gépet a 2020-as modellévre, valamint bemutattak egy elektromos jármű (EV) koncepcióját és elmagyarázta megalkotásának hátterét. A Kawasaki az EV kutatás-fejlesztés során közepes kapacitású gépen dolgozott, amely több funkcióval rendelkezik mint a jelenlegi EV gépek a piacon.

A 10 kW teljesítményű EV projektet széles körben tesztelték Japán déli részén az Autopolis pályán, valamint valós közlekedési szituációkban városi környezetben.

Kawasaki EV


A közúti tesztelés során a villamosenergiával hajtott erőforrást összekötötték a motorozás élményét adó sebességváltó képességgel. Az eredmény egy olyan gép, amely jó vezethetőséget biztosít. A Ninja 650-hez hasonló méretű kompakt gépéhez a közép kategóriás Kawasaki közúti motor felfüggesztést és fékeit illesztették és ugyanazt a rácsos szerkezetű vázat használták, amit a Ninja és Z család gépeinél.

Kawasaki EV

A 219 kg-os tömegű jármű egy gyors CHAdeMo stílusú töltőrendszerrel vagy egy hagyományos 100-240 V háztartási áramellátásról kaphat energiát. Ilyen módon az EV gép követi a jelenlegi konvenciót, de a Kawasaki „fun to ride” megközelítést hozza. Az eredmény egy elektromos meghajtású kétkerekű jármű, kb. 100 km ható távolsággal, és egy hagyományos gép tulajdonságaival, mint tengelykapcsoló és négysebességes váltó.

Kawasaki EV

Így biztosítják a jármű vonzerejét a Kawasaki jelenlegi profiljához illesztve. Egy egyszerű kutatási projektként tekintenek erre a motorra, a közeljövőben nem tervezik, hogy EV motorral bővítsék a kínálatot. A Kawasaki azonban még sok más felfedezésre váró útat lát maga előtt, hogy bővítse a vezetés izgalmát két kereken.

Szöveg: Buny

Kép: Kawasaki

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes