Az indiai vállalat továbbra is értékes pozíciókat szerez a legfontosabb piacokon. Olaszországban határozottan kedvelik a márkát, a száz legkelendőbb motorkerékpár listáján szerepelnek. A legnépszerűbb modell a várakozások szerint a kéthengeres Interceptor 650 lesz. A Kappa látva a kínálkozó lehetőséget, a kiegészítőivel szeretne hozzájárulni a motor egyéni kialakításához.
A Royal Enfield 1901-ben készítette első motorkerékpárját. A jelenlegi modellek szinte teljes egészében a régi tervek alapján készülnek, ilyen alap az 1932-es, legendás Bullet.
Az új Inetrceptor 650 soros kéthengeres blokkjával negyven év után tér vissza. Egy klasszikus stílusú közúti motor, sok retro elemmel, amit a könnycsepp alakú üzemanyag-tartály, a steppelt ülés és a villaszárt védő gumi testesít meg. Ez a motor könnyen alakítható az egyéni igények szerint, ezért a Kappa a motor megjelenését figyelembe véve látta el kiegészítőkkel. A kollekcióban megtalálható a rövid és közepes túrákhoz szükséges felszerelés, vagy a városi ingázáshoz és alkalomszerű kirándulásokhoz készített kiegészítők sora.
A tulajdonosok megfigyelése alapján a motor felhasználása sokoldalú, így a kiegészítők kiválasztásánál is törekedtek a széles választékra. A Kappa a keverékre voksolt, és olyan kiegészítőket kínál, amelyek egy része kifejezetten ehhez a típushoz készült, másik része univerzális elemeket tartalmaz.
Kezdjük a KR9051 hátsó csomagtartóval, amire felszerelhető bármilyen Monolock rendszerű platni, ezzel a felső doboz csatlakoztatása is megoldott. Fekete acélcsőből készült, és alaphelyzetben táska rögzítésére alkalmas.
A KL9051 tartókkal Monokey oldal dobozokat rögzíthetünk, a gyártó ajánlása szerint a K22-vel néz ki a legjobban. A fekete, dombornyomott kofferek 22 liter űrtartalmúak, és 5 kilogrammal terhelhetők. Különös figyelmet érdemel a fedél kényelmes felnyílása és a vízállóság. A szélvédő a régi stílusú meztelen motorkerékpárokon kötelező. A Kappa két modellt kínál, mindkettő mindjárt két változatban is kapható. A 100ALK és 100ALBK a kompakt Cafe Racer stílusú verzió, az eloxált alumíniumból készült szélterelő szürke vagy fekete színben érhető el. Méretei: 20,5 x 26,5 cm. Alternatíva lehet még a 140AK / 140SK plexi, átlátszó vagy füst színben, 35 x 41 cm-es mérettel, ez nagyobb védelmet nyújt, a Royal Enfield-en meglehetősen egyenesen ülő vezető számára.
A szélvédők felszereléséhez szükség van a speciális AL9051AK rögzítő készletre. Az Interceptor 650 blokkjának védelmét a KN9051 kódszámú, 25 mm átmérőjű acélcsőből készült bukócső látja el a legstílusosabban. A tanktáska kollekcióból a „minimál” stílusnak, a közelmúltban bevezetett Black Line sorozatba tartozó, AH200 felel meg legjobban. A mágnessel és állítható hevederekkel könnyen rögzíthető tároló 14 literes, bővítéssel 24 literre növelhető kapacitása. A klasszikus külcsín mellett, átlátszó térképzsebbel, kényelmes cipzáras oldalzsebekkel, csúszásgátló gumi alappal, esővédővel rendelkezik alapból, és hátizsákként is megállja a helyét.
Kappa kiegészítők a Royal Enfield Himalayan (18-19) és a Classic 500 (19) modellekhez is kaphatók, érdemes felkeresni a gyártó honlapját.
Szöveg: Buny
Kép: Kappa