MOTO MORINI SCRAMBLER 1200 GULF

Az 1970-es években jelentek meg az első scramblerek, amikor Angel Lussiana tervező úgy döntött, hogy készít egy ilyen motorkerékpárt.  Ennek a stílusnak az esszenciája jelenik meg ebben a motorkerékpárban. Magas és széles kormány, Pirelli bütykös gumiabroncsok (Scorpion Rally STR), felhúzott kettős kipufogó és minőségi alumínium alkatrészek ügyes elhelyezése jellemzi.

Ez a Scrambler hívőkön kívül a Cafe Racer kedvelőknek, és a több célú motorkerékpárok iránt érdeklődőknek is érdekes lehet.

Moto Morini Scrambler 1200 Gulf

Semmi sem lehetetlen vele, csak beszaladni az irodába, vagy elvonulni a városból cél nélkül, ez mind belefér a Morini Scrambler 1200 Gulf használatába. Az újdonság lelke, a kéthengeres V 87 ° -os motor, más néven Corsa Corta, amely a márkán belül a Corsaro ZZ és ZT meghajtására is szolgál. De most az erőforrás karakterét hozzáigazították a külcsínhez. A 116 lóerős blokk hatalmas nyomatékkal élénken mozgatja a járművet, mégis kezelhető marad. Egy olasz motorkerékpárnak karakterrel kell rendelkeznie, személyiséggel és egyedülálló hanggal.

Moto Morini Scrambler 1200 Gulf

A Moto Morini sokat tett annak érdekében, hogy a modern Scrambler-nek sajátos „szólama“ legyen. A két egymás feletti kipufogó dominál a motorkerékpár jobb oldalán, de a leömlők is gyönyörűen formázottak, és hozzájárulnak a teljesítmény leadásához. Az acél rácsváz kirakatba került, a felfordított első teleszkópok DLC bevonattal szolgálják a jobb csillapítást. A hátsó részt meghatározza a lengővilla merész alakja, és a vázhoz képest világosabb tónusa. Lehetetlen, nem észre venni a részletekben rejlő tökéletességet és a felhasznált anyagok minőségét. A felfüggesztéseken a terhelés, a csillapítás, az első villán még a nyomás is a használó igényei szerint állítható.

Moto Morini Scrambler 1200 Gulf

Egy motor, ami meg akarja különböztetni magát a megjelenésben, alkotó elemeiben, annál a fékrendszernek szintén első osztályúnak kell lennie. Így került az első kerékre Brembo fék, 320 mm-es tárcsákkal, négy dugattyús féknyereggel, a hátsón egy klasszikus kétdugattyús féknyereg 220 mm-es tárcsával lassítja a járművet. A rendszer teljesítményét és a terhelés megosztását kikapcsolható Bosch 9.1 MP ABS rendszer egészíti ki.

Szöveg: Buny

Kép: Moto Morini

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes