PIAGGIO 1

A Piaggio Csoport ismét bebizonyítja, hogy a városi mobilitás intelligens megoldásainak kifejlesztésében élen jár, és piacra dobja a Piaggio 1 névre keresztelt járművét, amely forradalmasítja az e-robogó koncepcióját. A Piaggio 1 ötvözi a legmodernebb e -robogó nyerő tulajdonságait – a mozgékonyságot és a könnyű súlyt a városi ingázáshoz, valamint a minimalizmust és a praktikumot – a Piaggio robogók minőségével és megbízhatóságával.

Ez mindenekelőtt a biztonságot jelenti, köszönhetően a lovaglás örömére kialakított masszív keretnek és felfüggesztésnek, ugyanakkor vonzó kialakításnak, a legapróbb részletekre is figyelve, a kényelemre és a magas szintű vezethetőségre, valamint a teljes technológiai csomagra, amely magában foglalja a digitális, színes műszerfalat, LED világítást és a kulcs nélküli indítási rendszert.

Piaggio 1

A Piaggio 1 az egyetlen az e-robogó kategóriában, ami tágas ülés alatti tárolórekesszel rendelkezik, amely elég nagy ahhoz, hogy egy sisak is elférjen. A Piaggio 1 motorját a hátsó kerékbe épített villanymotor hajtja: a moped verzió 45 km/h sebességre korlátozva 1,2 kW teljesítményt nyújt, míg az elektromos motorkerékpár 2 kW -os teljesítménnyel készül. Minden változatban az akkumulátor az ülés alatt található, néhány másodperc alatt könnyen eltávolítható és hordozható, így kényelmesen tölthető otthon vagy az irodában. Ezért háromféle Piaggio 1 változat érhető el, két különböző típusú akkumulátorral:

Piaggio 1


Piaggio 1 – Sebesség 45 km/h, hatótávolság akár 55 km ECO üzemmódban, akár 43 km SPORT -ban (WMTC alapján)
Piaggio 1+ – Sebesség 45 km/h, hatótávolság akár 100 km ECO üzemmódban, akár 68 km SPORT -ban (WMTC alapján)
Piaggio 1 Active – Sebesség 60 km/h, hatótávolság akár 85 km ECO üzemmódban, akár 66 km SPORT -ban (WMTC alapján)
A Piaggio 1 eredeti dizájnja a városi elektromos mobilitás által diktált minimalizmust követi, anélkül, hogy feláldozná a Piaggio robogókra jellemző összetéveszthetetlen stílust, az anyagok minőségét és az összeszerelést. Az első pajzs egyszerre kompakt és védő, a felső részen pedig a klasszikus “nyakkendő” található, amely elegánsan megkülönbözteti a Piaggio járműveit.

Piaggio 1

A LED -es lámpák oldalain kiemelkedik a dizájn, amely felidézi a jármű oldalnézetének tiszta és ívelt vonalait, és összességében könnyű és dinamikus képet nyújt. A hátsórész egyre karcsúbb, és vékony hátsó lámpacsoportban végződik. Nagy figyelmet szenteltek az ergonómiának: kompakt mérete ellenére az ülés-lábtartó-kormány háromszög pontosan ugyanazokat az arányokat követi, mint a hagyományos robogóknál a Piaggio családban. Ezek a mérések kényelmes vezetési helyzetet eredményeznek, részben a lapos és tágas lábtartónak köszönhetően, míg az utas praktikus és erős felcsukható lábtartókat használ.

Piaggio 1

A kormány fokozza a dizájn racionalitását: minden terjedelmes műanyag nélkül, közepén egy nagy, 5,5 hüvelykes digitális színes LCD kijelzővel tájékoztat, amely mindig tökéletesen látható az alkonyat érzékelőnek köszönhetően, így az észlelt fény alapján igazítja a háttér és a betűtípus színét ( nappali/éjszakai üzemmód) a látási viszonyokhoz. Az információ egy grafikus képernyőn jelenik meg, amely egyszerű és könnyen leolvasható, a központi részen a sebességmérőt körülveszi az energiaszint (használt vagy visszanyert), az akkumulátor töltöttségi szintje, és a fennmaradó hatótávolság km-ben, valamint az összes útinformáció, amely a műszerfalon és a bal oldali vezérlőblokkban található MODE gombbal választható ki: pillanatnyi és átlagos energiafogyasztás, útidő, teljes és részleges kilométer-számláló (A és B út).

Piaggio 1

A kijelző alsó része viszont a vezérlési módot mutatja, amelyet a jobb oldali vezérlőblokk MAP gombjával lehet kiválasztani.
A Piaggio 1 mindenekelőtt egy felhasználóbarát jármű, amelynek célja a mindennapos városi ingázás javítása és egyszerűsítése. Ez a hozzáállás nemcsak a menet közben, hanem bármilyen művelet során érzékelhető, a bekapcsolástól kezdve. A kulcs nélküli rendszernek köszönhetően a Piaggio 1 nem igényel hagyományos kulcsot, a jármű elindításához egyszerűen meg kell nyomni a távirányító feloldógombját (hangjelzés erősíti meg a működést, és világít a gyűrű a markolaton), és a markolatot ON állásba kell állítani. Az induláshoz egyszerűen a kormány jobb oldalán található MAP gombot kell nyomni miközben be kell húzni a fékkart, és kiválasztani a vezetési mód egyikét.

Piaggio 1

Az energiatakarékos ECO mód meghosszabbítja az akkumulátor élettartamát; a sebesség 30 km/h, a gyorsulás pedig fokozatosabb. A sport viszont az alap vezérlési mód, amely a motor teljes erejét kihasználja.
A Piaggio 1-et is azzal a céllal tervezték, hogy a lehető legegyszerűbbé tegye az akkumulátorok töltését. Ez azt jelenti, hogy a hatótávolság soha nem lesz probléma az otthoni ingázásban vagy a városi utazási környezetben. Az összes változatban az akkumulátor néhány másodperc alatt eltávolítható, és ki kell húzni a kábelt, amely a járműhöz csatlakoztatja; A fogantyúnak köszönhetően könnyen szállítható a töltéshez, otthon, az irodában vagy bárhol. Az 1 -es verzió 1,4 kWh akkumulátorral van felszerelve, amely 10 kg súlyú, míg az 1+ és az 1 Active változat nagyobb kapacitású 2,3 kWh -s akkumulátort használ, amely 15 kg -ot nyom.

Piaggio 1

A töltés nem is lehetne egyszerűbb: a lítium-ion akkumulátor, akárcsak a modern okostelefonok, karbantartást nem igényel, és nem igényel különleges óvintézkedéseket. Az újratöltéshez egyszerűen csatlakoztassa a járműhöz kapott töltőt. A teljes feltöltéshez szükséges normál idő 6 óra (220 V feszültség mellett), és az akkumulátor kiváló hatékonyságot biztosít akár 800 teljes töltési ciklushoz. Az akkumulátor még a nyolcszáz töltési ciklus után is megőrzi kapacitásának 70% -át, és tökéletesen használható. Az akkumulátor az ülés alatti rekeszben helyezkedik el, de nem veszélyezteti funkcionalitást, ezért a Piaggio 1 az egyetlen e-robogó a kategóriájában, amely jelentős teherbírást mellett, az ülés alatti tárolórekeszében képes elnyelni egy nyitott sisakot.

Piaggio 1

Az ülés a gyújtáskapcsolóval vagy – ha az akkumulátort eltávolították – a bal oldali panelen található speciális zárral nyitható, amelynek kulcsa a távirányítóban van. További funkciók, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a Piaggio 1 a funkcionalitás és a használhatóság bajnoka legyen a városban, az ülés – kényelmes és ergonomikus, mindössze 770 mm magas. A praktikus táskahorog és az USB -port vízálló gumi borításával, a lábvédő hátlapján alap felszereltség.
Az elektromos motor, amit a Piaggio fejlesztett, agy típusú, más szóval a hátsó kerékagyba épített. Ez a választás hozzájárul a jármű elrendezésének rendkívül egyszerűvé és kompaktá tételéhez. Az 1 és 1 + változatok elektromos motorja 1,2 kW folyamatos teljesítményt nyújt, míg az 1 Active változat teljesítménye 2 kW. Ezek olyan értékek, amelyek lehetővé teszik a hagyományos 50 cm3 -es robogókhoz hasonló teljesítmény elérését, kombinálva az elektromos motorokra jellemző, álló helyzetből származó gyorsulást, garantálva az agilis és kellemes városi motorozást.

Piaggio 1

Könnyű súlyának, modern lítium -ion akkumulátorának és a hatékony kinetikus energia visszanyerő rendszernek (KERS) köszönhetően, az összes Piaggio 1 változat kiemelkedő hatótávolságot garantál, az 1 + változatban akár 100 km -t is elérhet. A Piaggio 1 rendkívül könnyű jármű (akkumulátor nélkül 75 kg, az 1 Active változatban 79 kg), anélkül, hogy feláldozná a kifinomult futómű technikát, ami megegyezik a hagyományos Piaggio robogóknál alkalmazottal. A felfüggesztési rendszer egykaros villára épül, elöl tekercsrugóval és hidraulikus lengéscsillapítóval, míg hátul kettős hidraulikus lengéscsillapítót alkalmaznak a kényelem és a biztonság érdekében. A fékezés erőteljes és modulált, elöl és hátul egyaránt 175 mm-es átmérőjű, hidraulikusan működtetett tárcsafék biztosítja kombinált CBS rendszerrel.

Piaggio 1

A Piaggio 1 színválasztékban szerepel a szürke (Forever Grey), a fehér (Forever White), valamint a fekete (Forever Black), ezek a minimalista és letisztult dizájnt emelik ki, míg a Sunshine Mix, az Arctic Mix és a Forest Mix kéttónusú árnyalatban fokozzák a fiatalos és friss szellemiséget. A Mix színsémákban a nyereg szürke, ez ad kontúrt a fényes fekete oldalbetétekkel. A színsémák minden modell verzióhoz rendelkezésre állnak. Az 1 Active változatot a másik kettő közül a piros díszítés különbözteti meg a hátsó lengőkaron.

Szöveg: Buny

Kép: Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes