Cromwell 1200, az első igazi nagy Brixton

A Cromwell 1200 a márka első, nagy hengerűrtartalmú motorja, amivel a 2022-es szezonban találkozhatunk majd először. A zászlóshajó szerepét szánják ennek a modellnek, ezzel is jelezve a többi gyártónak, hogy ebben a kategóriában is versenybe kívánnak szállni a vásárlók kegyeiért.

Az 1222 köbcentis, két hengeres, soros, folyadékhűtéses erőforrás 60 kW (82 lóerő) teljesítményt ad le 6500-as percenkénti fordulatszámon, de a maximális 108 Nm-es forgatónyomaték már 3500-as fordulatszámon rendelkezésre bocsátja, amit a hat fokozatú váltó lánchajtással ad át a hátsó keréknek.

Brixton Cromwell 1200

A futómű alkatrészeket a KYB szállítja, elől teleszkóp villa, hául a kalsszikus megjelenéshez illeszkedő kettős teleszkópok biztosítják a rugózást. A fékeket a Nissin adja, az első dupla tárcsák 310 mm átmérővel rendelkeznek, a hátsó szimpla 260 mm-es, és mindezt a nagyobb biztonság kedvéért kiegészítették Bosch ABS rendszerrel.

Brixton Cromwell 1200

Az ülésmagasságot 800 mm-re lőtték be, hogy ne legyen se túl alacsony, se túl magas, így talán a 235 kg-os saját tömeggel könyebben megbírkoznak az alacsonyabb termetűek is. A biztonsági rendszerekhez kipörgésgátló is jár, a kényelmet sebességtartó automatika beépítésével fokozták.

Brixton Cromwell 1200

Az első kerék 110/80-18-as, a hátsó 160/60-17-es, ezeken a felniken Pirelli abroncsok feszülnek. A motor üzemanyag ellátásáról Magneti Marelli befecskendező rendszer gondoskodik, a szabályozást elektronikus gázkar segíti. Az első lámpa LED-es menetfénye a márkára jellemző égtáj megvilágítással hívja fel magára a figyelmet.

Brixton Cromwell 1200

A TFT kijelzőn megjelenített alap információk mellett, tájékoztatást kaphatunk a motorvezérlési beállításokról is. A gyár szerint egy ilyen retro külsőhöz elég két mód előre programozása. Az egyik séma a gazdaságos üzemelést szolgálja, míg a másikkal a blokk sportos oldalát ismerhetjük meg.

Brixton Cromwell 1200

A 16 literes üzemanyagtartály több, mint 300 kilométeres etapok megtételére elegendő, ha a gyártó által megadott 4,5 liter/100 km értékből indulunk ki. A végső tesztek még hátra vannak, a sorozatgyártás 2022-ben kezdődik, a gyártó tájékoztatása szerint az első negyedévben már elérhető lesz az újdonság a hazai képviselőnél fekete, sötét zöld és szürke színben.

Szöveg: Buny

KépÍ: Brixton

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes