Az új Royal Enfield HNTR 350 tökéletes társ a kalandokhoz és felfedező utakhoz. A motor teljesítménye könnyen megbirkózik a kihívásokkal, és a robosztus megjelenés is nagyobbnak mutatja a motort, mint amekkora valójában. Azonban felmerül ilyenkor, hogy mi van akkor, ha mégis eldől a motor, oda lesz a szépség.
Erre válaszul a Hepco & Becker fejlesztői készítettek egy bukócsövet az optimális védelem érdekében, hogy elkerülhetők legyenek a nagyobb károk.
A csomagszállítási gondok megoldására a C-Bow tartót ítélték a legalkalmasabbnak. Ehhez táska vagy a rögzítéshez illeszkedő dobozok közül is lehet válogatni. A hátsó csomagtartó tovább növeli a poggyász kapacitást.
A védelem növelésére kapott az első fényszóró rácsot, ami jól illeszkedik az összképbe. Így a tulajdonosoknak nincs más hátra, mint kiválasztani az igényeiknek legmegfelelőbb kiegészítőt a kínálatból.
A Royal Enfield Super Meteor 650-es verziója is rövid ideig vendégeskedett a Hepco & Becker fejlesztő részlegén, és ehhez a cirkálóhoz is készült néhány kiegészítő.
A C-Bow táskatartó rendszerhez itt jobban illenek a gyártó kollekciójában megtalálható bőr oldaltáskák, de a könnyű táskák vagy a koffer sem elhanyagolható lehetőség. A hátsó részre rögzíthető csomagtartóra táska, vagy megfelelő platni segítségével akár felső doboz is.
Ha valaki egyedül kíván cirkálni, az vessen egy pillantást a Solorack csomagtartóra, amihez könnyedén lehet rögzíteni kisebb táskákat. Ha páros motorozásról van szó, akkor az utas háttámla jöhet számításba. Természetesen a vezetőnek is készítettek háttámlát a hosszabb utakra tekintettel, de ez csak a Solorack csomagtartóval együtt szerelhető fel a motorra.
A védelemről a típushoz készített bukócső gondoskodik, ami króm és fekete felületkezeléssel is kapható. Az első lámparács stílus fokozó elem, de a nagyobb kövek által okozott károk ellen is képes megfelelő védelmet nyújtani.
Szöveg: Buny
Kép: Hepco & Becker