VESPA GTS 310

Az új Gts 310 a legerősebb, legérzékenyebb és leggyorsabb, amit valaha készítettek a világ legkedveltebb robogójának közel nyolcvan éves történetében. Ennek a fejlődésnek a középpontjában az új 310 köbcentiméteres motor áll.

Az egy hengeres lökete 63-ról valamivel több mint 70 mm-re nő, a lökettérfogat 278-ról 310 cm3-re, a teljesítmény pedig 25 lóerő. A nyomaték is megnövekedett, és a hosszabb löket még nagyobb rugalmasságot biztosít vezetés közben.

VESPA GTS 310


Ezek a technikai fejlesztések arra szolgálnak, hogy tovább fokozzák a Vespa már amúgy is rendkívüli könnyedségét. A forgatónyomaték – amely már alacsony fordulaton is rendelkezésre áll, gázadásra azonnal erőteljes gyorsulással reagál. A vibráció és a zajszint már a korábbi modelleken is minimális volt, az új motor ezeket még tovább csökkenti. Összességében ez a motor egy egyértelmű technikai fejlődést képvisel, amely teljesen új vezetési élményt nyújt, egyesíti az erőt és a simaságot, és minden utazást még könnyedebbé és élvezetesebbé tesz. Ennek megfelelően az új motor gondoskodik arról, hogy a Vespa Gts éppoly ideális legyen a városi környezetben, mint a hétvégi kirándulásokhoz vagy a nyári utazásokhoz, amelyek mindig is a Vespa karakterének alapvető részét képezték.

VESPA GTS 310

A fejlesztések többek között új befecskendezőt, döntött hengert, új indítórendszert, valamint a mechanikai és a hajtószíjzajt jelentősen csökkentő forgattyúház-kialakítást tartalmaz. Az új motor megfelel az Euro 5+ szabványnak, és nem csak erősebb, de hatékonyabb is, tovább csökkentve az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást. A technológia és a stílus zökkenőmentesen keveredik az újdonságban. Az eredeti ötlet folyamatos fejlődésének gyümölcse, amely az első vázlattól kezdve az embereket helyezte a tervezés középpontjába, így tökéletes ergonómiát teremtett. Ma ennek az ötletnek a legújabb örököse a Vespa Gts, amelynek stílusa összetéveszthetetlenül kortárs, de a legjobb olasz formatervezési hagyományok mélyén gyökerezik.

VESPA GTS 310

Ahogy a Vespa története során, a teljes acél karosszéria egyben alvázként is működik, viselve a központilag elhelyezett motoregység és a mechanikus alkatrészek súlyát. Ez a teljesen egyedi építési filozófia a kulcsa a Vespa páratlan robusztusságának, valamint egyedülálló biztonságának és dinamizmusának. Az utazás mindig kiváló, akár városban, akár városon kívül, és a Vespa ügyesen ötvözi a kiváló irányíthatóságot a megnyugtató stabilitással, többek között a 12 colos felnikre szerelt gumiabroncsoknak és a tárcsafékeknek köszönhetően.

VESPA GTS 310

A fejlett ASR rendszer elektronikus kipörgésgátló funkcióval akadályozza a hátsó kerekek kipörgését. Az elektronikus biztonsági csomag része az ABS blokkolásgátló. A kecses kormány, amely mindig is a Vespa modellek egyik legfontosabb stílusjegye volt, magában foglalja a jellegzetes LED-es, kerek lámpát, míg a két krómozott kapcsolóház a korai Vespa modellek kormányos sebességváltóját idézi.

VESPA GTS 310

Ez a megoldás lehetővé teszi a motoros számára a különféle parancsok egyszerű, intuitív módon történő kezelését. Kulcs nélküli indító vezérlője helyettesíti a hagyományos gyújtáskapcsolót, a fekete műszerfalfelület pedig egyetlen műszerből áll. A táskahorog elengedhetetlen. A hátsó lámpák LED-esek, jellegzetes, négyzet alakú fényprofilt kirajzolva. A Vespa Gts 310 ülése magasabb szintű kényelmet nyújt, ezáltal a vezető könnyebben helyezheti el lábát a talajon, emellett az utasülés tágas. Az első lábvédő belső oldalán található rekesz belsejében egy USB-port található, mobiltelefon vagy egyéb elektronikus eszközök töltésére. A Vespa Gts három különböző változatban kapható, hogy tükrözze a tulajdonos élet felfogását. A Vespa Gts klasszikus változat, józan és visszafogott, mégis kifinomult, bézs, fekete és zöld színekben kapható. A stílusos krómozás minden részletet kiemel, beleértve a karosszéria szélét, a tipikus „nyakkendő” alakú jelvényt, az első felfüggesztés rugóját, a fényszórók burkolatát és a kipufogódob fedelét.

VESPA GTS 310

A szürke ülés tónusos varrásai illeszkednek a szintén szürke színű lábtartókhoz és gumibetéteihez. A keréktárcsák is szürkére festettek. A Vespa Gts Super változat magas szintű sportosságot sugároz, olyan legendás sportmodellek örökségére támaszkodva, mint az 1955-ös Vespa GS 150, az 1965-ös Vespa 180 SS egészen az 1985-ös T5-ig. Azonnal felismerhető a grafit tónusú felnik bevonatáról és a dupla borítású ülés két fényes pasztell árnyalatáról. A szalonokba fehér, vörös és metál fekete színben érkezik.

VESPA GTS 310

A krómozott felületek sorát sportos fekete részletek egészítik ki, mint például a fogantyúk és a lábtartók gumibetétei, valamint az első felfüggesztés rugója. A Vespa Gts SuperSport a Vespa legkiválóbb sportváltozata, merész, pörgős karaktere azonnal megmutatkozik a grafitszínű, dedikált grafikával díszített felnikről és a sok fekete részletről, beleértve a karosszéria szélén futó profilt is.

VESPA GTS 310

A tipikus „nyakkendő” alakú jelvény új, karbon megjelenésű felülettel büszkélkedhet, amelyet a fluoreszkáló narancssárga részletek teszik még feltűnőbbé. Az ülés fekete, és kontrasztos, fluoreszkáló narancssárga dupla varrással rendelkezik. Ez a modell öt különböző színben kapható, speciálisan tervezett új grafikával tovább fokozva: kék, fehér, szürke, fekete és zöld fényezéssel lesz kapható. A VESPA MIA a Gts Supersport alapfelszereltsége, és az egész Gts családhoz tartozékként elérhető. Ez a Vespa alkalmazás iOS vagy Android mobileszközökkel Bluetooth-on keresztül csatlakoztatható. A gyári tartozékok kínálata széles, a sisaktól, a 36 literes felső dobozon keresztül, a bőrtáskáig. Elérhető a hátsó csomagtartó új sportos változata, a hátsó lámpa feletti lejtős kialakítás kiemeli a Gts sportos vonalait.

VESPA GTS 310

A maximális kényelem érdekében fűthető Comfort+ markolat és ülés áll rendelkezésre, ez utóbbi működéséhez a VESPA MIA rendszer szükséges, és lehetővé teszi a motoros számára, hogy a kapcsolókon keresztül állítsa be a markolat és az ülés fűtést.

Szöveg: Buny

Kép: Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes