WR250F és WR450F – 2025

A Yamaha WR250F és WR450F enduro motorkerékpárjai a terepjárók világának legokosabb technológiáját tartalmazzák. A bajnoki és versenygyőztes motocross társaikból származó WR450F és a WR250F egyaránt kiemelkedik az enduro világból, mint minden terepre alkalmas terepmotor, és 2025-re úgy tűnik, hogy a WR250F a teljesítmény, a kezelhetőség és az ergonómiai fejlesztések hullámával győzelemre hajtja a motorosokat, hogy ismét magasabbra tegye a lécet a 250 köbcentis endurók osztályában.

A Yamaha Grand Prix-győztes YZ250F motokrossz gépéből kifejlesztett és a legtechnikásabb pályák meghódítására tervezett, erősen átdolgozott WR250F készen áll arra, hogy 2025-ben versenygyőztes teljesítményt nyújtson a legkülönfélébb vezetési körülmények között.

WR250F és WR450F – 2025


A finomítások sora magában foglalja az új vezérműláncot a súrlódási veszteség csökkentése érdekében, az optimalizált bilaterális kereszttartót a jobb vezetői érzés és mozgékonyság érdekében, a kategóriájában legjobb KYB felfüggesztést a jobb stabilitás és lengéscsillapítás érdekében, az új, nagy hatékonyságú légkezelőrendszer révén jobb teljesítményleadást, valamint az új, kompakt karosszériát, beleértve a karcsúbb és laposabb ülést. A következő szintű kezelhetőség érdekében a WR250F újratervezett váza a versenygyőztes YZ250F dizájnjából merít ihletet, de kulcsfontosságú finomításokat tartalmaz a legmagasabb szintű enduro motorozáshoz.

WR250F és WR450F – 2025

A váz most egy 15 mm-es alsó tartálysínnel és U-alakú hátsó profillal rendelkezik, az összekötő feszítőcső pedig szintén 15 mm-rel csökkent, hogy csökkentse a kerékpár súlypontját, hogy segítse a kanyarodás stabilitását és mozgékonyságát. Annak érdekében, hogy a motoros a lehető legtöbb érzést és visszajelzést kapja, az új váz ütéselnyelése és oldalirányú hajlítási jellemzői nagy hangsúlyt kaptak a fejlesztés során, hogy segítsenek felszívni az egyenetlen terepről származó ütéseket, és simább utazást biztosítsanak, miközben csökkentik a motoros fáradtságát.

WR250F és WR450F – 2025

A 10 mm-rel rövidebb lökettel rendelkező átdolgozott KYB első villa, valamint az új, a korábbinál 10 mm-rel alacsonyabb KYB hátsó rugóstag csökkenti a motorkerékpár súlypontját és az ülésmagasságot a nagyobb stabilitás és agilitás érdekében.

WR250F és WR450F – 2025

Ezenkívül az első villák kényelmes, kézzel állítható nyomáscsökkentési rendszerrel rendelkeznek, amely lehetővé teszi a felfüggesztés beállításainak szerszámmentes finomhangolását, míg a megerősített portömítések és a kiszélesített villavédő területek fokozott védelmet nyújtanak a szennyeződések és törmelék ellen, hosszabb élettartamot és tartósságot biztosítva. A hátsó keréknél az új, könnyű, 3 keresztküllős hátsó agy és az új, 22 mm-es hátsó tengely, amelyet úgy terveztek, hogy jobb érzést nyújtson a lengéscsillapítás során, a WR250F vezetői visszajelzéseit a következő szintre emeli.

WR250F és WR450F – 2025

A teljesítményjellemzők javítása érdekében a 2025-ös WR250F újratervezett, nagy hatékonyságú légkezelő rendszerrel rendelkezik, új légdobozzal kiegészítve, amely hátulról szívja a levegőt az új oldalpanelek, a váz és a tartály csatornáin keresztül. Az újonnan tervezett rövid kipufogódob javítja a tömegközéppont-optimalizálást és hangsúlyozza a kompakt motor érzetét, míg a frissített ECU-t úgy hangolták, hogy simább, jobban irányítható alacsony fordulatszámú erőt és kiváló közép- és nagy sebességű teljesítményt nyújtson. A 2025-ös továbbfejlesztett fordított hengerfejes motor új kialakítású vezérműlánccal is fel van szerelve, továbbá szélesebb lánccal, átdolgozott lánckerékkel és csillapítókkal jellemzik a súrlódási veszteség csökkentése érdekében.

WR250F és WR450F – 2025

Másutt a WR250F újratervezett karosszériája 50 mm-rel vékonyabb burkolattal, vékonyabb üzemanyagtartállyal és laposabb üléssel rendelkezik, hogy javítsa a vezető mobilitását fékezés, gyorsítás és kanyarodás közben. Az új vezetési pozíció több helyet biztosít a csípő és a lábfej között, és nagyobb szabadságot biztosít az aktív motorozáshoz.
A Yamaha frissített Power Tuner alkalmazása magasabb szintre emeli a WR250F vezeték nélküli hangolását. Az új „gyors hangolás” funkcióval a motorosok egy egyszerű okostelefonos görgetősávon keresztül módosíthatják a motorbeállításokat „Egyenletes” és „Agresszív” között, míg a kipörgésgátló beállítása, valamint a köridőmérő csak néhány képernyőkoppintásra van.

WR250F és WR450F – 2025

Új indítómotor, lítium-ion akkumulátor és kényelmes többfunkciós gombcsoport is bevezetésre került az általános minőség javítása érdekében. A legújabb, tavaly szintén alaposan átdolgozott WR450F hasonlóan kategóriaelső specifikációt kínál, amely teljesen új szintre emeli az irányíthatóságot a maximális teljesítmény érdekében minden típusú gyors, csúszós és technikás terepen. Az MXGP versenygyőztes YZ450F motorjával és futóművével a WR450F motokrossz szintű technológiát kínál, amely a legnehezebb terepek leküzdésére is alkalmas.

WR250F és WR450F – 2025

2025-re mind a WR450F, mind a WR250F a motokrossz modelleken látható ergonomikus ülést tartalmazza, miközben stílusos, új megjelenésű új Icon Blue grafikát mutat.

Szöveg és kép: Yamaha

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes