Ducati és Lamborghini

Az együttműködés a Ducati és a Lamborghini között már nem új keletű. A verseny technikáknak köszönhetően mindkét gyártó termékei szimbolizálják az olasz ipar termékeit a világ minden táján. Ez az együttműködés nagyon eredményes múltra tekint vissza, amiben most egy új fejezet kezdődik a Milánóban megrendezésre kerülő Design héten.

Az eddigi kooperáció a két cég között azt mutatta, hogy a megjelenésben mindkét fél a „Made in Italy” égisze alatt a sportosságot, az egyedi külcsínt is úttörő módon alkalmazták.

Ducati és Lamborghini


Az első, 2020. november 25-én megjelent Ducati Diavel 1260 Lamborghini az inspirációját a Lamborghini Sián FKP 37-től kapta, ezt a modellt 630 darabos szériában készítették el. A jó minőségű anyagok használata jellemző a szupertsport autókon, ezt ültették át egy motorkerékpárra.

Ducati és Lamborghini

Ezzel a megjelenéssel tovább hangsúlyozták a teljesítményt. Az első együttműködésből született motor alapján következett el a második fejezet, amelyben a főszereplő a Ducati Streetfighter V4 Lamborghini, amit a Huracán STO modell ihletett.

Ducati és Lamborghini

Ez a motor 2022 szeptemberében a San Marino Nagydíjon mutatkozott be a közönségnek, amiben egy szupersport kocsi stílusát ültették át egy motorra. Ez a limitált, számozott példányokból álló sorozat 696 darabból állt, amelyből 63-at a Lamborghini taulajdonosok jegyezhettek le.

Ducati és Lamborghini

Most érkeztünk el a harmadik fejezethez, a Ducati Panigale V4 Lamborghini kiadáshoz. A szénszálas alkatrészek feketék, a részletekben felfedezhetőek a zöld és szürke árnyalatok és egyedi ülés, amely a Lamborghini Revuelto belső kialakítására emlékeztet.

Ducati és Lamborghini

Különleges benyomást kelt az idomon kialakított hőpajzs, a szénszálas anyagból készült első és hátsó sárvédő, amelyek mind a precizitás magas szintjéről tanúskodnak. Az Akrapovic titánkipufogó végzárója is karbonból készült. Ezzel a kialakítással 218,5 lóerős teljesítmény leadására képes a gép.

Ducati és Lamborghini

A könnyű anyagok használata révén a motor tömegét 185 kg-ra sikerült csökkenteni. A száraz kuplung, az állítható lábtartók, fék- és kuplungkar, valamint a kormány végsúly fokozza a motor különlegességét.

Ducati és Lamborghini

Amennyiben a tulajdonos versenypályán szeretné használni motorját, akkor verseny tankborítás, karbon kuplung fedél is kérhető, ahogy a rendszámtartó eltávolítással járó átalakításhoz szükséges kiegészítők is elérhetőek. Emellett a villahidak is mart alumíniumból készülnek, a műszerfal pedig egyedi üzenettel köszönti a vezetőt. Minden motorhoz jár az egyediségét igazoló dokumentum, motortakaró és ennek tárolásához szükséges, a motor színével megegyező doboz.

Ducati és Lamborghini

A motort egyedi fadobozban szállítják a hátsókerék emelővel együtt. Ez utóbbi is harmonizál a motor színével.

Szöveg: Buny

Kép: Ducati

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes