Vespa Officina 8

A háború utáni újjáépítést követően az Officina 8-on belül adott otthont a márka tekintélyes Kísérleti Osztályának. Ez volt a vállalat legmodernebb területe, ahol a legmerészebb projektek is formát öltöttek. Az 1940-es évek végétől itt dolgoztak együtt tervezők, rajzolók, szerelők, fémműves mesterek és tesztpilóták – mindannyian magasan képzett szakemberek, akik közül sokan a repülőgépiparból érkeztek.

Ezek az újjászületés évei voltak, és egész Európát, amely a sötét háborús évek után azon dolgozott, hogy talpra álljon, elsodorta az újjászületés és a kreativitás hihetetlen hulláma.

Vespa Officina 8 Primavera


Az újra felfedezett szabadság érzése és a megépítésre váró jövőbe vetett hit inspirálta a víziós projektek sorát. Az Officina 8-ban keltek először életre új ötletek, beleértve a legforradalmibbakat is: a műhelyben tervezték és később prototípusként gyártották az első Vespát, mind a tömeggyártás, mind a versenyzés és a rekordok megdöntése céljából.

Vespa Officina 8 Primavera

A fémművesek kivágásait, a speciális alvázmodelleket és a kísérleti motorok homoköntvényeit mind házon belül készítették. A prototípust ezután átadták a közúti tesztelőknek, akik több tízezer kilométert tettek meg ezekkel a motorokkal, mielőtt eldöntötték, melyiket állítják sorozatgyártásba. Itt születtek meg a Vespa elegáns vonalai és időtlen stílusa.

Vespa Officina 8 GTV

Egy rendkívül áhított kék és sárgaréz kitűző, a „Piaggio 8” felirattal, amelyet a munkaruháikon kellett viselni, azonosította azokat a technikusokat, akik a gyár legtitkosabb és irigyeltebb részlegében dolgoztak. Az ezekben a mindenki más számára hozzáférhetetlen helyiségekben végzett munka a fejlesztőmérnökök, szerelők, tervezők és tesztelők tehetségének bizonyítéka volt.

Vespa Officina 8 GTV

A Vespa, amely 1950-ben 17 világsebességi és állóképességi rekordot állított fel, és az 1951-es repülőkilométer-rekord, a legendás „98 Corsa”, valamint a megerőltető „Hat nap” terepversenyen domináló modellek csak néhány példa az Officina 8-ban készült egyedi építésű remekművek közül. Minden alkatrészt gondosan és szakértelemmel készítettek, kiemelve a kézi megmunkálást, amely a legjobb olasz gyártást jellemzi.

Vespa Officina 8 Primavera

Valóban, az Officina 8 tehetsége és műszaki szakértelme olyan nagy volt, hogy a műhely által létrehozott minden egyes jármű teljesen egyedi volt, ötvözve korának legjobb technológiáját azzal a stílussal és eleganciával, amely a Vespát oly híressé tette. Officina 8 néven most megérkezett a Vespa új kiadása. Az exkluzív Officina 8 a kínálat legikonikusabb modelljein jelenik meg: a Vespa Primavera – 50, 125 és 150 köbcentis változataiban –, amely a Vespa fiatalos, gondtalan szellemét testesíti meg, valamint az erőteljes Vespa Gtv 310, amelynek alacsony fényszórója és szabadon álló kormánya minden idők leghitelesebb és sportosabb Vespájává teszi.

Vespa Officina 8 GTV

A Vespa Primavera és a Vespa Gtv Officina 8 azonnal kitűnik a tömegből exkluzív Blu Officina 8 színével, amely egy intenzív ipari kék árnyalat, speciális matt metálfényezéssel, amely segít visszaforgatni az időt, felidézve a múlt ipari környezetét. Olyan gépeket, mint a satuk, esztergák és köszörűkorongok, valamint a praktikus, tartós munkaruházatot. Ez a szín eredeti kontrasztot alkot az elegáns, szaténfényű fém díszítésekkel, amelyek szintén rendkívül hangulatosak: az alumínium, amely a pajzs profilját, valamint a fényszóró és a hátsó lámpa keretét fogja körbe, a sárgarézzel együtt, amely a kormányburkolat rácsát és a keréktárcsákat díszíti, utóbbiak csatornáján gyémántcsiszolt felület is található.

Vespa Officina 8 Primavera

A Vespa Officina 8 visszahozza a hőn áhított sárgaréz és kék gyanta kitűzőt is, amelyet a történelmi Kísérleti Osztály tagjai büszkén viseltek. A hátlapon a modellnek szentelt háromdimenziós lemez modern ívvel értelmezi újra a híres csapszeget a szenvedély és a kézművesség szimbólumaként. A dupla kárpitozású nyereg dupla kontrasztos öltéssel veszi körül, míg a polírozott sárgaréz szegecsek további tisztelgést jelentenek a hagyomány előtt.

Vespa Officina 8 Primavera

A Vespa Gtv Officina 8 a karosszériával megegyező színű merev borítással is rendelkezik.

Szöveg: Buny              

Kép: Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes