Az új NMAX 155

Erős és gazdaságos Blue Core motorblokkjával a sportosan új NMAX 155 a rendkívül sikeres, tavaly piacra került NMAX 125 nagyobb teljesítményű változata. Az NMAX 155 nagyobb teljesítményt kínál jobb gyorsulással és magasabb végsebességgel, mint a 125 köbcentiméteres változat, bővíti a választékot, és erősíti a Yamaha Urban Mobility sorozatát.

Újratervezett 155 köbcentiméteres Blue Core motorblokk
Ez a prémium városi robogó nem csupán mindennapi közlekedési eszköz. Úgy tervezték, hogy valóban sportos és izgalmas vezetési élményt nyújtson a gyorsabb ingázás és az élvezetesebb kikapcsolódás érdekében.

Az erőt egy újonnan tervezett egyhengeres, négyütemű, folyadékhűtéses, 4-szelepes, üzemanyag befecskendezéses motorblokk biztosítja, amely az egyik legkifinomultabb kialakítású, amit valaha is használtak ebben a robogókategóriában. A nagyobb teljesítmény és az alacsony üzemanyag-fogyasztás érdekében ezt a technológiailag fejlett motort a Yamaha Blue Core filozófiájának felhasználásával tervezték meg. Röviden, ez a tervezési megközelítés az égés és hűtés hatásfokára fókuszál, miközben lépéseket tesz az energiaveszteségek csökkentésére, ahol csak lehetséges.
Az olyan funkciók, mint a nagy teljesítményű légtisztító és az optimalizált üzemanyag befecskendezési beállításokkal ellátott kompakt égéstér – valamint egy nagy emelésű szelepemelő bütyök és a 10,5:1 sűrítési arány – segítik a jó égési hatásfok biztosítását a megnövelt teljesítmény és nyomaték érdekében. Ez a fejlett Blue Core nem csak jobb gyorsulást és nagyobb végsebességet nyújt az NMAX 155 vezetője számára, hanem gazdaságosabb üzemanyag-fogyasztást és általánosan jobb vezethetőséget biztosít.

Változtatható szelepvezérlés
A változtatható szelepvezérlésű (VVA) rendszer egy másik funkció, amely javítja az NMAX 155 gyorsulását. A rendszer két eltérő és különálló profilú szívó szelepemelő bütyökkel rendelkezik. A VVA mechanizmus a szelephimbát percenkénti 6000-es fordulatnál rakja át a „kis sebességű” bütyökről a „nagy sebességű” bütyökre, és ez lehetővé teszi az új 155 köbcentiméteres, négyütemű, folyadékhűtéses motornak, hogy egyenletesebb nyomatékot biztosítson az optimális teljesítményhez széles fordulatszám-tartományban. A Blue Core technológia és a VVA rendszer együttes hatása nem csak jobb gyorsulást és szélesebb teljesítménytartományt biztosít az NMAX 155 számára, de elősegíti a kedvező üzemanyag-fogyasztást is.

Letisztult és sportos megjelenés
Az új NMAX 155 újratervezett farokidommal és letisztult karosszériával rendelkezik, amely kiemeli a dinamikus vonalvezetést. Továbbá egy új, fekete oldalpanel található a bumeráng motívum és a színes karosszériapanelek csatlakozásánál, kihangsúlyozva a sokrétű dizájnt.

Dinamikus fejrész háromlámpás LED fényszóróval
A sportos megjelenés az NMAX 155 erőteljes arculatában is kifejezésre jut. Mindkét egyedi LED ikerlámpa világít tompított helyzetben, a távolsági fényszóró bekapcsolásakor pedig a középső LED lámpa is, három lámpás fényszórót képezve. A LED „szemöldök” stílusú helyzetjelző lámpák hangsúlyozzák a robogó dinamikus stílusát, míg a hátsó lámpa egy vízszintes sávban felgyulladó LED féklámpával rendelkezik, amely kiemeli ennek a prémium Urban Mobility modellnek a modern és progresszív dizájnját.

Praktikus és funkcionális
Az új NMAX 155 nagyméretű ülés alatti tárolórekesszel rendelkezik, amelyben parkoláskor elfér egy zárt bukósisak vagy egy sor személyes holmi, amikor munkába vagy az egyetemre mész. A 155-ös modell szintén 6,6 liter kapacitású üzemanyagtartállyal bír, illetve egyaránt rendelkezik egy első zsebbel, amely ideális apró holmik tárolására.

Kényelmes vezetési pozíció
Különös figyelmet fordítottunk a kényelmes és tágas vezetési pozícióra, így a legkülönbözőbb testalkatú motorosok – legyen kisebb vagy nagyobb fizikumú – is kényelmesen elhelyezkedhetnek rajta. Bár az NMAX 155 viszonylag kompakt kialakítással rendelkezik, és a tengelytáv is csak 1 350 mm, a Yamaha tervezői képesek voltak ergonómiailag hatékony üléshelyzetet kialakítani.
A nagy lábtartó lemezeknek köszönhetően a vezető sokféle lábtartást felvehet, miközben lába a motortesten belül marad. A kétszemélyes ülés első része, amely érintkezik a vezető combjaival, viszonylag keskeny, hogy mindenki könnyen elérhesse a talajt. A kormánykar/ülés/lábtartó lemez elrendezés nem csak kényelmes és kényelmes vezetési pozíciót nyújt, de lehetővé teszi, hogy a motoros minél többet lásson az előtte lévő térből. Eközben a kissé lépcsős kétszemélyes ülés és a kapaszkodók biztosítják, hogy az utas ugyanúgy élvezze a motorozást, mint a vezető.

Első és hátsó tárcsafékek ABS-szel
A városi ingázás azt jelenti, hogy bármilyen útfelülettel találkozhatunk menet közben a kőburkolattól kezdve, a villamossíneken át, egészen a felbontott utakig. Ezért fontos az ABS-funkció, amely nagyobb irányíthatóságot, és így biztonságosabb vezetést biztosít.
NMAX 155. Mindennapi élet mellékelve.

Színek: Anodized Red, Milky White Matt Grey

Az NMAX 155 csak Olaszországban, Törökországban, Görögországban, Norvégiában, Svédországban, Dániában, Portugáliában és Horvátországban kapható.

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes