Kawasaki Versys 1100 – 2025

A 2012-es bevezetésétől kezdve az ezres Versys évről évre fejlődött, és széles körben elismerést kapott sokoldalúságáért, egész napos vezetési kényelméért és vezetőbarát kialakításáért, ami egy igazi „mindenre jó” motorkerékpárrá tette. 2025-re ez a gondosan felépített fejlődés elérte a „felszín alatti dolgokat”, amelyek közül a legfontosabb, a hengerűrtartalom és a csúcsteljesítmény növekedése.

A tökéletes burkolatú autópályáktól a rosszul karbantartott országutakig a Versys soros, négy hengeres motorjának lökettérfogata 1043 cm3-ről 1099 cm3-re nőtt, a 3 mm-rel hosszabb löketnek köszönhetően.

Kawasaki Versys 1100 – 2025


Ez viszont – más finom beállításokkal együtt – a maximális teljesítményt 120 LE-ről 135 LE-re növeli. Ezenkívül a megnövelt, közepesen magas fordulatszámú forgatónyomaték még élvezetesebbé teszi az amúgy is nagyszerű vezetési élményt. Az új modellek (Standard, S és SE plus Edition és poggyászopcióik) számos fejlesztést kapnak, amelyek célja a túrapotenciál javítása. A frissített gyorsváltó (Kawasaki Quick Shifter) funkció mostantól alacsonyabb, 1500 ford./perc minimális váltási ponttól működik, míg az új, felső sebességfokozat az elektronikus sebességtartó automatikával együtt fokozza a túra kényelmét.

Kawasaki Versys 1100 – 2025

Emellett a középső szívótölcsér, amely immár 45 mm-rel hosszabb, mint a külső, jobb nyomatékot eredményez 4000 és 7000 ford./perc közötti tartományban. A szívónyílásokat úgy optimalizálták, hogy illeszkedjen az új fojtószelepházhoz, és most szűkebbek a megnövekedett lökettérfogathoz képest. Az ebből adódó nagyobb beszívási áramlási sebesség az alacsony és közepes fordulatszám tartományban. Ezenkívül a nagyobb lökettérfogathoz optimalizált új ECU-beállítások a fojtószelep nyitási karakterisztikáját is változtatja, míg az alacsonyabb szelepemelésű bütyökprofilok szintén hozzájárulnak az alacsony és közepes fordulatszám-tartomány megnövekedett nyomatékához.

Kawasaki Versys 1100 – 2025

A megnövelt vezethetőség a nehezebb lendkerék tömegének és a másodlagos kiegyensúlyozónak is köszönhető, amely csökkenti a túlzott vibrációt, miközben nagy könyökcsövek csatlakoznak az 1-4 és 2-3 hengerek kipufogó nyílásaihoz, hozzájárulva a jobb teljesítményhez. 2025-ben olajhűtőt is beépítettek a jobb hűtési teljesítmény érdekében. A fékeket is felülvizsgálták, a hátsó tárcsa átmérője 250 mm-ről 260 mm-re nőtt. Az USB-C port alapfelszereltség, és ami az elektronikus vezetési segédeszközöket illeti, a KTRC kipörgésgátló, a kanyarkezelést, a teljesítmény- és vezetési módok kiválasztását, valamint – az SE-tulajdonosok számára – az elektronikus Showa lengéscsillapító állítást.

Kawasaki Versys 1100 – 2025

A Kawasaki egyedülálló Rideology okostelefon-alkalmazásának kényelmével büszkélkedhet, amely már készen áll a hangutasítás funkcióra is. A 2025-ös Versys a következő színekben lesz kapható Versys 1100: metál matt acélszürke / metál fekete; Versys 1100 S: metál grafitszürke / metál fekete, gyöngyház fehér / metál fekete; Versys 1100 SE: metál grafitszürke / metál fekete, gyöngyház fehér / metál fekete.

Szöveg: Buny

Kép: Kawasaki

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes