A MIVV négy különböző kipufogót készített a futurisztikus stílusú, szuper meztelen japán gyártó termékéhez. Úgy döntöttek az olaszok, hogy segítenek a „sugomi ihletésű” lenyűgöző, új Z1000 kinézetén, és tovább javították az erős motor teljesítményét. A Z1000 2014-es verziója sem lehet kivétel, hiszen a nagy
teljesítményű, soros motor nem volt ismeretlen az olaszoknak.
Ez a két kerekű „transzformer”, a vonalaival sugározza a „nincs kompromisszum” érzését, amelyre mindenkinek a lélegzete eláll.
Ez a kihívás elég volt a MIVV-nek, hogy négy különböző változatban készítsen kipufogókat erre a modellre. Az eredeti dupla kipufogó konfigurációját az egyik változatnál megtartották, de ügyelve a hagyományaikra, minden esetben súly megtakarítást értek el 3,5-6,2 kg között. A kompaktabb kipufogó, nem rejti el a fékrendszert, és a jellegzetes 250 mm-es „csipkés” féktárcsát. A GP a rövid sportos változat, a MIVV a MotoGP-ben sazerzett tapasztalatait kamatoztatta a szén, titán és acél fekete kiviteleknél.
A Suono ezen a „vissza a jövőbe” motorkerékpáron inox rozsdamentes acél változatban szénszálas végekkel, és acél fekete változatban egészíti ki a sötét megjelenést. A Ghibli a kipufogók csoportjának kivül állója, abban az értelemben hogy nem tükrözi a Z1000 stílusát, de érdekes, egymást kiegészítő kontrasztot mutat a motorra felszerelve. A kontúrok az egyedi, kézzel készült modelleket idézik, kiváló minőségű rozsdamentes acélból. Végül, de nem utolsósorban, a minimalista DOUBLE GUN titán változata, ezzel a Z1000 egy igazi különlegesség lesz, de ez az egyetlen verzió, ami nem homologizált.
Minden verzió körülbelül 7000-es fordulatnál nagyobb teljesítményt és nyomatékot szolgáltat, mint más gyártók homologizált és nyitott kipufogói. Hihetetlen eredményeket mutat a Souno nyitott változata, ahol a teljesítmény 10,3 lóerővel több, és a forgatónyomaték 8,3 Nm-kal növekedett. További információval a hazai forgalmazó áll az érdeklődők rendelkezésére.
Szöveg: Buny
Kép: MIVV