Yamaha MT-03

A hangsúly a mindennapi városi használaton van, az MT-03 esetében. A cél elérése érdekében az ülés / kormány / lábtartó kapcsolatot úgy alakították ki, hogy felegyenesedett ülőhelyzetben vezessen a motoros, kényelmesen. A felhasználók körének kibővítése során súlyt fektettek a magasságbeli különbségekre, így magas és alacsony pilóták egyaránt jó helyet találnak a vezető ülésen helyet foglalva.

Az üzemanyagtartály térd mélyítése lehetővé teszi a vezető számára, hogy egynek érezze magát a vonzó mindenes motorral.

A széles, egyenes kormánnyal az MT-03 lovasa könnyen manőverezhet a lassú forgalomban, és ez a tulajdonsága jól jön mozgatás közben, amikor tolja be vagy ki a garázsból, parkolóhelyről a tulajdonos. A két üléses nyereg 780 mm magas a vezető helyén, kialakítása inkább a benne ül, mintsem a rajta érzését adja. Az egyedülálló MT külsőt vízszintes tervezési vonalakkal, valamint minimális első és hátsó túlnyúlással lehetne szavakba önteni.

Az első rész megjelenését erősíti a központi elhelyezkedésű kipufogódob, az előre hajló motor, valamint az üzemanyagtartály formája, ami tömör képet mutat, ellentétben a vékony és minimalista farok résszel. Az YZF-R3-ból származó, vízhűtéses, négy ütemű, DOHC, 4 szelepes, soros kéthengeres 321 köbcentis motor kiváló teljesítményt és nyomatékot biztosít. A könnyű kovácsolt dugattyúk és hajtókarok dolgoznak a blokkban, hogy előállítsák a 30,9 kW (42 lóerő) teljesítményt 10750 percenkénti fordulaton, és a 29,6 Nm-es forgatónyomatékot 9000-nél. 

A kompakt és könnyű váz kiváló merevséget biztosít a futóműnek. A kevés hajlítással, hegesztéssel és préseléssel készült csőváz 35 mm átmérőjű, egy minimalista és vonzó struktúra. Kompakt méretei és kis súlya szignifikánsan hozzájárul a könnyű kezelhetőséghez és agilis viselkedéshez. A motor száraz tömege 168 kg. Az 573 mm hosszú hátsó lengőkarral sokkal biztosabb az úttartás. Ez hatékonyabb erőátviteli lehetőséget ad a hátsó keréknek.

Gyorsítás, lassítás és kanyarodás közben a hátsó felfüggesztés aktívan közreműködik a stabilitás megőrzésében. A vonzó megjelenéshez a széles gumi is hozzá tartozik, hátul 140 / 70-17, elől 110 / 70-17 abroncs biztosít jó tapadást és magabiztos úttartást. Az MT-03 multi-funkciós műszerfala digitális sebességmérőt tartalmaz a jobb oldalon, egy analóg fordulatszámmérő a bal oldalon.

Információt ad még az üzemanyagszint jelző, víz hőmérséklet mérő, valós idejű és átlagos üzemanyag fogyasztás kijelzés, óra, két napi számláló valamint egy olajcsere intervallum jelző. Az erős és kiszámítható fékerőt nagy átmérőjű 298 mm-es első tárcsafék két dugattyús féknyereggel, hátul egy 220 mm átmérőjű szimpla tárcsafék szolgáltatja ABS-szel.

Az MT-03 dinamikus megjelenését fokozza az első LED-es helyzetjelző, és a LED-es hátsó lámpa.  A motor februárban kerül a kereskedésekbe fekete és Race Blu színekben.

Szöveg: Buny

Kép: Yamaha

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes