Moto Guzzi V9 Roamer – 2018

A sokoldalúság mindig is kulcsfontosságú tényező volt a Moto Guzzi sikereiben. A Guzzi rajongók a nagy California és a kis Nevada esetében is néhány csomagtartó felrakásával, hosszú és kalandos utakra volt képes tulajdonosaival. Az elbűvölő, könnyű, kényelmes Moto Guzzi V9 Roamer az egyedi motorok alapja. A V9 Roamer kiváló kombinációja egy klasszikus stílusnak és a magas szintű kivitelezésnek, a 850-es kéthengeres egyedi elrendezését kirakatba helyezve.

Nagy gondossággal választották a tervezők a kerékabroncsok (19 „-os elöl és 16” hátul) részleteit, a matt fekete festék, az öntött küllők és a szimpla tárcsa egyedivé teszi a motor
elejét.

A V9 Roamer ergonomikus vezetési pozíciót kínál, ami garantálja a megfelelő helyet és a kényelmet még a magasabb vezetők számára is. A vezető mögött utasa is kényelmesen helyezkedhet el a hosszú ülésen. A nyereg puha tömését varrat emeli ki, és Moto Guzzi embléma díszíti. Az új hátsó lengéscsillapítók 99 mm-es úton csillapítják az út
egyenetlenségeket.

A 818 mm-es ülés magasság és a magasított kormány könnyűvé teszi a jármű kezelését és az irányítást még alacsony sebességnél is. A V9 Roamer túra szellemiségét hangoztatva a lámpa fölé új szélvédőt szereltek, ami ötvözi a stílusos eleganciát és az aerodinamikai védelmet. A Moto Guzzi V9 Roamer feladata, hogy a legendás Nevada 750 örökébe lépjen.
A V9 is folytatja a Moto Guzzi sikeres hagyományait, hogy a jármű teljes tömegét a minimálisra csökkentsék. Ha a V7 III és a California 1400 már a legkönnyebb motorkerékpárok között van a saját kategóriájában, akkor a V9 199 kg-os tömege osztályának valódi rekordjával büszkélkedhet.

A csökkentett tömeg, kombinálva a V9 Roamer kiváló vezethetőségével és a 850-es kéthengeres nagyszerű nyomatékával, egyedülálló motorozási élményt ígér. A V9 Roamer egy igazi közepes méretű motorkerékpár, nem csak azok számára, akik szeretik és ismerik a Moto Guzzi motorkerékpárokat, hanem azoknak is, akik szeretik az egyediséget.
Az erőforrás 84×77 mm-es furat és lökethosszal rendelkezik, hengerenként két szeleppel. Az üzemanyag ellátásról Marelli elektronikus befecskendező rendszer gondoskodik, amit az ECU vezérel.

A háromutas katalizátor és a kettős lambda szonda használatával a 850-es Moto Guzzi megfelel az Euro 4 szabvány által támasztott követelményeknek a kibocsátás terén. A motor 62 Nm-es nyomatéka mindössze 3000 fordulat/percnél jelentkezik, maximális teljesítménye pedig 55 LE 6250-es fordulatnál, ami azt mutatja, hogy a Moto Guzzi továbbra is elkötelezett, hogy magas nyomatékot adjanak le erőforrásai alacsony
fordulatszámon.

Szöveg: Buny

Kép: Moto Guzzi

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes