Továbbfejlesztett technológia javítja a teljesítményt, és a kényelmet az átdolgozott Indian modelleknél. A Dark Horse stílusának frissítései és a kibővített színpaletta a 2019-es modell évre ennél a motornál is jelzi a változás szelét. A túra motorokon finomítottak az audio rendszeren, hogy a legjobb hangzást nyújtsa menet közben is.
A tulajdonosok által adott visszajelzésekre közvetlen válaszként kifejlesztett új technológiák középpontjában a teljesítmény, a kényelem és a testre szabhatóság javítása állt.
Választható utazási módok
A teljesítmény leadás változtatható Tour, Standard vagy a Sport fokozatok kiválasztásával. Az egyes fojtószelep beállítási értékeket speciális alkalmazással valósították meg, ezekkel a beállításokkal három különálló „személyiséggel” rendelkező motort kapnak a tulajdonosok.
A „Tour” üzemmódban a nyugodt cirkálásra helyezték a hangsúlyt. A „Standard” üzemmódban jól kiegyensúlyozott teljesítményt biztosít a gép, teljesítménye kiszámítható, lassú sebességnél egyszerű a kezelése. Végül, a „Sport” állásában azonnali gázreakció és agresszív teljesítmény leadás vezet „fejrángató” gyorsuláshoz.
Hátsó hengerek kikapcsolása
A kényelem növelése érdekében minden Thunder Stroke 111 motorral szerelt modell hátsó hengeres deaktiválással szereltek fel. Amikor a motor eléri a működési hőmérsékletet, és a környezeti hőmérséklet meghaladja a 15 ° C-ot, a hátsó henger automatikusan kikapcsol, ha a motor megállt, így kevesebb a hűtés igénye a lassú araszolás vagy a dugóban állás közepette.
A hátsó henger azonnal újra aktiválódik, amikor a gázkart elfordítva nagyobb teljesítményre van szükség.
Javított légáramlás
A 2019-es Roadmaster alsó burkolatát újratervezték és optimalizálták, hogy jelentősen nagyobb légáramlást biztosítson a vezetőnek.
Ez nagyban növeli a kényelmet haladás közben, a szellőztetés teljesen nyitott állapotban maximális légáramlatot biztosít, lezárva viszont teljes védelmet nyújt a külső hatásokkal szemben. Az új alsó kialakítás a régebbi modellekhez is elérhetőek lesznek.
Audio System
Számos helyen változtattak a hangrendszeren, hogy jelentősen javuljon a hangminőség. A magas sugárzók elválasztásra kerültek a közép sugárzóktól, így optimalizálták a hangminőséget és a tisztaságot. Amint a sebesség növekszik, az equalizer automatikusan beállítja az egyes frekvenciákat az optimális szintre, hogy kompenzálja az út, a szél és a motor zaját.
Az eredmény kristálytiszta, 100 wattos prémium hang minden sebességnél.
A 2019-es fejlesztések azt mutatják be, hogy elkötelezettek vagyunk a tulajdonosok visszajelzésével kapcsolatban, és folyamatosan javítjuk termékeinket. Elkötelezettek vagyunk a legmagasabb szintű vezetési élmény biztosításában, és ezek az új technológiák olyan minőséget garantálnak, amelyek meghatározzák az Indian motorkerékpárok jövőjét.- mondta Steve Menneto, az Indian Motorcycles elnöke.
A 2019-es évre a Dark Horse és a Springfield Dark Horse számos stílus frissítést kap, amelyek tovább növelik egyedi megjelenésüket. Ezek a modellek prémium fényes fekete felületű fényezést kaptak a blokkjuktól a kipufogón keresztül a nyeregtáskán lévő zsanérokig. A Springfield Dark Horse két színben kapható: Thunder Black Smoke és White Smoke árnyalatban. A 2019-es Springfield Dark Horse az ikonikus indián fejdísszel az
első sárvédőn, és 19 „-os kerékkel büszkélkedhet.
A kormány és a szélvédő is áldozatául esett a karcsú, áramvonalas megjelenésnek.
Az Indian motorokhoz számos autentikus kiegészítőt kínálnak a motoros stílusának, kényelmének és csomagszállítási igényeinek testreszabásához. A 2019-es verziókról további információval a legközelebbi kereskedő áll az érdeklődők rendelkezésére.
Szöveg: Buny
Kép: Indian