Yamaha újdonságok a 46. tokiói autó- és motorszalonon

A Yamaha Motor is képviseltetni fogja magát a 2019. október 24., és november 4 között a Tokyo Big Sightban megrendezésre kerülő 46. tokiói autó- és motorszalonon (a szervező a japán autógyártók szövetsége). A Yamaha Motor standja létesítmény a West Hall 2 épületében kapott helyet, témája pedig a „There Is Greater Joy Yet to Come — ART for Human Possibilities” (A java még hátravan – az emberi lehetőségek MŰVÉSZETE) lesz.

E01
Ez a városi robogó (teljesítménye megegyezik egy 125 cm³-es robogóéval) gyorstöltési funkcióval, nagy hatótávval rendelkezik, kiemelkedően kényelemes és sok egyéb funkcióval is rendelkezik, hogy a város egyik feléből könnyedén eljuthasson a másikba.

Yamaha 2019-Tokio


A Yamaha robogó- és elektromosjármű-technológiáinak ötvözetéből született megoldás nem csak praktikumot visz a mindennapos használatba, hanem a hagyományos robogókhoz képest minőségibb vezetési élményt is nyújt a vezetők számára. A kiváló kényelem mellett olyan formatervezéssel is rendelkezik, amely kifejezetten kiemeli a sportstílus új generációját.
E02
Ezt a következő generációs E02 elektromos robogót (teljesítménye megegyezik egy 50 cm³-es robogóéval) a városi közlekedés kiváló alternatívájának szánjuk. Kompakt, könnyű és könnyen irányítható felépítése egy egyszerűen eltávolítható akkumulátort rejt magában. A robogó megtartja az elektromos járművek könnyed vezethetőségét, emellett pedig még nagyobb vezetési élményt, ezzel kölcsönözve nagyobb értéket az elektromos mobilitás számára. A külső része komoly hangsúlyt fektet az akkumulátor és a hajtásláncot magába foglaló elektromos motor megjelenésére, ezzel utalva annak könnyedségére és fürgeségére.

Yamaha 2019-Tokio

YZF-R1
A Yamaha zászlóshajójának számító YZF-R1 szupersport motorkerékpárt a „Full Control Evolution for the Master of the Racetrack” koncepciónak köszönhetően kiemelkedő teljesítmény jellemzi. Az EU5-ös károsanyag-kibocsátási szabványnak megfelelő, környezetbarát, keresztsíkú motor további finomításon esett át, és a motorkerékpár két további elektronikus motorossegítő funkciót kapott: a motorfékkezelést (EBM) és a fékerőszabályozást (BC). A karosszéria különböző részeinek továbbfejlesztése új szintre emeli a modell versenyközpontú teljesítményét.
Ténéré 700
Ezt a túramotorkerékpárt egy 270°-os főtengellyel ellátott, 668 cm³-es, négyhengeres, folyadékhűtéses, soros kéthengeres motor hajtja.

Yamaha 2019-Tokio

Könnyű karosszériája számos vezetési pozíciót tesz lehetővé, emellett rendkívül strapabíró és jól szervizelhető, rengeteg csomag szállítására képes és kiváló kiegyensúlyozottság jellemzi, ami igen fontos szempont a terepen való motorozáskor vagy épp hosszú túrák alkalmával. A különböző súlycsökkentő technológiák révén kb. 10 kg-mal könnyebb, mint elődje, az XTZ660.
NIKEN GT
A 850 cm³-es NIKEN dönthető többkerekű (LMW) modell kiváló kanyarteljesítményével és minőségi vezetési élményt biztosító fedélzeti funkcióival még magasabb kényelmi szint elérését tette lehetővé, tovább növeli a túramotorozás színvonalát. Az alapfelszereltség részét képezik a még nagyobb védelmet nyújtó, nagy méretű szélvédő, a hideg időjárás ellen védő fűtött markolat, a fáradtságérzetet csökkentő modellspecifikus ülés, a 12 V-os egyenáramú aljzat és a középső állvány is.
YZ450FX
A csúcskategóriás YZ450F verseny krosszmotoron alapuló YZ450FX az enduro versenyekhez szükséges teljesítményt és funkciókat kínálja. Beállításait az enduro-típusú versenyekhez optimalizálták: könnyű súly, könnyed irányíthatóság, magas fordulatszámon jó nyomatékot biztosító motor és sok egyéb más.

Yamaha 2019-Tokio

A standon a Japán nemzeti terepmotor-versenyző (JNCC), Kenji Suzuki által használt motorkerékpár kerül kiállításra.
TY-E
Az elektromos trial motorkerékpár egy prototípus, amely a Yamaha saját technológiai K+F programjának keretén belül fejlesztettünk ki. A szénszállal erősített műanyag (CFRP) monocoque váz egy kompakt, magas fordulatszám- és teljesítmény leadására képes elektromos motort rejt, amely alacsony fordulatszám mellett is nagy nyomaték leadására képes, egyenletes gyorsulása pedig az útjába kerülő akadályok legyőzését segíti elő. A TY-E-t Kenichi Kuroyama vezette a FIM Trial-E kupán, ahol 2018-ban és 2019-ben is második helyezést ért el.

Yamaha 2019-Tokio

E-Vino
A népszerű retro-pop stílusú, 50 cm³-es Vino robogón alapuló elektromos robogó olyan egyenletes vezetési élményt kínál, amelyre csak egy elektromos jármű képes. Legfőbb tulajdonságai között megtaláljuk például az egyenletes gyorsulásérzetet, az alacsony fordulatszámon is kimagasló nyomatékot, valamint a könnyen eltávolítható akkumulátort. A vezetési igények kiszolgálására kétféle üzemmód áll rendelkezésre, valamint egy teljesítménynövelő funkció is elérhető, ha hegymenetben extra erőre lenne szükség.

Szöveg és kép: Yamaha Motor Magyarország

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes