Harley-Davidson újdonságok 2020

Az erő, a teljesítmény és a stílus új korát tárta a nagyközönség elé a Harley-Davidson Milánóban az EICMA kiállításon. Bemutatkoztak az új 2020-as Harley-Davidson Adventure és Streetfighter modellek, amelyeket a vadonatúj Revolution Max motorblokkok hajtják.

A Harley-Davidson, amely első alkalommal vesz részt nyilvánosan a milánói EICMA kiállításon, egy vadonatúj középsúlyú platformmal állt a közönség elé, és információkat fedett fel a Harley-Davidson legújabb V-Twin motorblokkját, a Revolution Maxot illetően.

Harley-Davidson 2020


A vadonatúj, 60 fokos hengerszögű nagy teljesítményű V-Twin motorblokkot a Harley-Davidson motorkerékpárok egy új családja számára tervezték, amelyek két különböző modellben öltenek testet: az 1250 cm3-es az új Harley-Davidson Pan America, a 975 cm3-es pedig a Harley-Davidson Bronx 975 formájában.

PAN AMERICA
A Harley-Davidson Pan America egy vadonatúj, fejlett adventure touring motorkerékpár tábortűz, kalandvágy és vagányság tökéletes elegye.

Harley-Davidson 2020

A Pan America 1250 modellt, ezt a minden akadályt leküzdő kétkerekűt, amelyen minden szükséges eszköz megtalálható, az ismeretlen felfedezésének öröme hajtja. Az új Pan America 1250 motort a vadonatúj folyadékhűtéses Revolution® Max motorblokk hajtja. A számos új Harley-Davidson modell meghajtását biztosító Revolution Max motorblokkot a rugalmas teljesítményt szem előtt tartva tervezték, amely széles teljesítménysávjával magas fordulatszámú energiát biztosít.

Harley-Davidson 2020

Minimális súlya mellett a lehető legnagyobb teljesítmény leadására képes Revolution Max szűk meghajtási profilt kínálva a váz központi elemét képezi, elősegítve a tömeg központosítását és a motorkerékpár könnyű kezelhetőségét. A könnyű hajtásláncot egy belső stabilizátorral látták el, amely kioltja a hajtómű elsődleges rezgését, így növeli a motoros kényelmét és emeli a jármű élettartamát. Formatervezése merész és körvonalazott, klasszikus és mégis modern, erős, ugyanakkor sudár – megelőlegezve a Harley-Davidson teljesítmény és stílus közti összefonódásának következő szintjét.

Harley-Davidson 2020

A Revolution Max 1250 motorblokk teljesítménycélok

  • 1250 cm3-s hengerűrtartalom

  • Több mint 145 lóerő

  • Több mint 122 Nm (90 lábfont) forgatónyomaték

BRONX
Az új Revolution Max motorblokk képezi a vadonatúj Harley-Davidson Bronx 975 központi elemét is. Ezt a középsúlyú utcai harcost az őt megillető merészséggel és teljesítménnyel látták el.

Harley-Davidson 2020

A Harley-Davidson Bronx 975, amelynél a 975 cm3-es Revolution Max nyomatékát és erejét modern, mégis nyers erőt sugárzó külsővel ruházták fel, a középsúlynak egy egészen új értelmet kölcsönöz.

A Revolution Max 975 motorblokk teljesítménycélok

  • 975 cm3-s hengerűrtartalom

  • Több mint 115 lóerő

  • Több mint 95 Nm (70 lábfont) forgatónyomaték

A Revolution Max motorblokk műszaki paraméterei

  • Folyadékhűtéses V-Twin kialakítás

  • 1909 óta a V-Twin motorblokk minden legendás Harley-Davidson motorkerékpár központi eleme. Ezt a vonalat követik a középsúlyú teljesítmények küzdőterén is a Revolution Max motorblokk meghajtásával.

  • A 60 fokos V-alakú hengerszög egy, a légbeömlést maximalizáló és a teljesítményt növelő, lefelé irányuló áramlást biztosító kettős fojtószelepnek biztosít helyet.

    Harley-Davidson 2020

  • A folyadékhűtés változó környezeti és motorozási körülmények között is ellenőrzött hőmérsékletet biztosít a motorblokk számára az állandó teljesítmény érdekében.

Partnerek a fejlesztésben – fékrendszer és gumiabroncs
Az új Pan America és a Bronx modellek teljesítményének növelése érdekében a Harley-Davidson olyan kulcsfontosságú beszállítók szakértelmét aknázta ki, akik a fékrendszer és a gumiabroncsok teljesítményét látják el testreszabott megoldásokkal. A fékrendszer tekintetében a Harley-Davidson a Brembo céggel működik együtt, akikkel egy új radiál monoblock négydugattyús féknyerget hoztak létre, amelynél az éles szélek lágyabb íveket fognak közre.

Harley-Davidson 2020

Tervezése során olyan stílusra törekedtek, amely kidomborítja a motorkerékpár személyiségét, valamint új dimenzióba helyezi a fékpedál kezelését és a fékerőt. A gumiabroncsok tekintetében a H-D a Michelin céggel működött szorosan együtt, amely során olyan közös fejlesztésű gumikat állítottak elő valamennyi modell számára, amelyek optimalizálják a teljesítményt, a motorozási érzetet és a járműkezelést bármilyen körülmények között.

Szöveg és kép: Harley.hu

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes