Arra született, hogy új utakat találjon

A Yamaha Sport Heritage modelljei igazán megragadják azok képzeletét, akik értékelik a jellegzetes motorokat, melyek a modern technológiákat ötvözik az autentikus megjelenéssel és időtálló stílussal. Minden motort a Faster Sons filozófia alapján
alakítottak ki, az érdekes és egyedi stílus mellett emléket állítanak a régi, klasszikus kialakításnak. Az eredmény a modern teljesítmény és vezetési élmény.

A Yamaha 2016-ra célul tűzte ki, hogy tovább bővíti a rendkívül sikeres Sport Heritage vonalat az új, stílusos, vonzó megjelenésű V2-es SCR950-nel, amely magába olvasztja az ikonikus utcai scrambler időtálló szellemét. Az 1960-as években az utcai scramblert azok választották, akik egy egyszerű, stílusos és strapabíró motorra vágytak, mellyel hét
közben felszánthatták a várost, hétvégén pedig nyakukba vehették az országutakat.

Ezek a motorok magukba foglalták ama meghatározó évtized felszabadult és könnyed szellemét, lelkük pedig tovább él az új SCR950-ben. A acél csővázzal rendelkező, nagy teljesítményű, léghűtéses, V2-es motorblokk által hajtott, vonzó megjelenésű új Yamaha utcai scrambler a mai motoros generáció azon tagjait célozza meg, akik igazi élveztet nyújtó motort szeretnének. A széles, merevítővel ellátott kormánykarok, az alumínium tárcsák, a küllős kerekek, a strapabíró abroncsok és első villák védőharangjai révén az új Yamaha SCR950 a régi stílusjegyeket ötvözi a kortárs kialakítással és technológiákkal. A magasabb, lapos ülés megemelt vezetési pozíciót és szabadabb mozgást tesz lehetővé – a nagyobb, 17 colos hátsó kerék szintén hozzájárul a magasabb vezetési pozícióhoz, emellett megnövelt szabad magasságot, ezáltal jobb kezelhetőséget biztosít.

Léghűtéses, 60 fokos, V2-es motorblokk
A fekete színű, kompakt, 60 fokos, léghűtéses V2-es motor erőteljes, nagy nyomatékú teljesítményt biztosít, ezáltal az SCR950 egy kiváló, sokoldalú jármű, melyet élmény vezetni.

Az ikonikus V-alakú elrendezés kiemeli az SCR950 időtálló, retró kinézetét, míg a motor belsejében a legújabb mérnöki megoldások dolgoznak. A könnyű, kovácsolt
dugattyúkkal, a tökéletesített hajtókarral, valamint a háztető alakú égéstérrel rendelkező 4 szelepes hengerfejekkel ellátott kompakt motorblokk 79,5 Nm nyomatékot biztosít 3000-es fordulatszám mellett. Ez a kategória első nyomaték lehetővé teszi az SCR950 vezetője számára az alacsony fordulatszámról történő nagy mértékű gyorsulást minden fokozatban. Éppen ezért ez a V2-es utcai scrambler tökéletes választás városi környezethez.

Csővázas, acél scrambler váz
Ahogy az eredeti 1960-as utcai scrambler típusok, az SCR950 is fekete színű, dupla acél bölcsővázzal rendelkezik, amely kiemeli a motor autentikus kinézetét és masszív, tetszetős megjelenést kölcsönöz neki. A kiegészítő bölcső úgy lett kialakítva, hogy befogadja a megemelt, kettős ülést, melynek lapos kivitele sokféle vezetési pozíciót tesz lehetővé, így a városi motorozástól kezdve az autópályán való száguldáson keresztül a hétvégi túrázásig mindenre ideális.

Hajlított, kettő-az-egyben magas kipufogó dobbal
Az SCR950 kipufogórendszere kettő-az-egyben összekötőcső-kialakítást tartalmaz, mely egy rövid, magas kipufogó dobban folytatódik, hozzájárulva az igazi scrambler látványhoz. A kisméretű hőpajzzsal és zárósapkával felszerelt kipufogódob dinamikus, mély hangot ad ki – a beépített 3 utas katalizátor pedig megfelel az EU4-es károsanyag-kibocsátási előírásoknak.

Scrambler dizájnelemek
Egy utcai scrambler az egyszerűségről, a sokoldalúságról és a szórakozásról szól – az SCR950 váza úgy lett kialakítva, hogy kényelmes és élvezetes vezetési élményt biztosítson. A széles kormány hegesztett keresztrúdja kiemeli a scrambler kinézetet, míg az enyhén hátra fele lejtő kialakítás kényelmes és függőleges vezetési pozíciót, valamint
magas szintű irányíthatóságot biztosít. A perem nélküli, könnycsepp alakú üzemanyagtartály ékes példája a kiváló minőségnek, mely átszövi ezt a divatos V2-t, a 13,2 literes tartálykapacitás révén pedig nagy távolságok tehetők meg.

Alumínium keréktárcsák és 17 colos hátsó kerék
Az SCR950-en küllős kerekek és alumínium tárcsák kaptak helyet, – melyek bármilyen scrambler alapfelszereltségei – az agresszív mintázatú, strapabíró Bridgestone abroncsok pedig az utcai és off-road terepekkel egyaránt megbirkóznak. Az SCR950-en egy nagy méretű, 17 colos, küllős hátsó kerék található, ami hozzájárul a még magasabb, 830
mm-es ülésmagassághoz, emellett pedig megnövelt hasmagasságot, és ezáltal jobb kezelhetőséget biztosít.

Finoman működő felfüggesztés
A 41 mm-es csövekkel ellátott hagyományos első villák osztályon felüli, 135 mm felfüggesztést biztosítanak, strapabíró gumi védőharangjaik pedig távol tartják a port és a koszt. Hátul kettős, külső tartályos lengéscsillapítók találhatók, melyek csillapítási és rugózási beállítását még a gyárban elvégezték, így biztosítva a hátsó kerék egyenletes és stabil mozgását 110 mm-es távon. A nagy teljesítményű SCR950 városi scrambler egyéb figyelemre méltó tulajdonságai közé tartoznak a 298 mm-es, hullámos peremű első és hátsó féktárcsák, a kör alakú, füst színű üveggel ellátott LCD sebességmérő, illetve a
praktikum jegyében az új, lapos kivitelű kettős ülés alatt található tároló. 2017 februárjától élénk piros és fekete színekben kapható majd.

Szöveg és kép: Yamaha

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes