A Harley-Davidson S széria modellje, a Low Rider S tényleg valamit nagyon tud, ugyanis egymás után zsebeli be a díjakat a szakmai sajtótól. Elsőként nyáron a Cycle World, majd szeptemberben a Motorcyclist Magazine is a legjobb cruisernek választotta, most pedig a Hot Bike Magazine választotta őt az év legjobb gyári motorjának. A díjeső nem véletlen, és el is áruljuk miért.
Kétségkívül a Low Rider S egy rendkívül jól sikerült, gyári custom motor. A Hot-Rod formulát alkalmazva a Harley-Davidson bátran építette hozzá a koromfekete karcsúHarley-Davidson Low Rider S vázhoz a Screamin’ Eagle 110 köb-inche Twin Cam motorblokkot, de itt még nem álltak meg, hanem olyan stílusbeli finomságokat is használtak, mind a Magnum Gold színű könnyű öntött alumínium kerekek, amelyek fényezését az 1960-as években használt versenyautók arany-tónusú magnézium kerekei inspirálták. De a jellegzetes fejidom, első fényszóró és a choppereket idéző hátsó sárvédő is mind olyan elem, amely az összetéveszthetetlen stílusért felel.
Az igazság az, hogy a Harley-Davidsonnak sikerült egy olyan modellel előrukkolnia, amely a teljesítményt és a custom stílusjegyeket a legjobb kombinációban párosítja, és amire a motor piac és a motorosok már régóta ki voltak éhezve. A szakma és bátran mondhatjuk, hogy a motorosok is egyetértenek abban, hogy a Low Rider S bivaly jó gép lett! A limitált elérhetőség pedig még csak tovább emeli presztízsét, értékét.
Szöveg és kép: Harley.hu