Két csodálatos olasz motorkerékpár, amelyek rendkívül népszerűek. Ezért a MIVV úgy döntött, hogy egy rövid GHIBLI kipufogóval ajándékozza meg a típus szerelmeseit. Nagy hang és minimalista retro kinézet, ami tovább növeli a különleges V7 és V7II kiadások külső megjelenését. Egy egyszerű beavatkozással merész vizuális hatást értek el, egy osztó és két kipufogóvég. Természetesen a teljesítmény szint növelése és az emissziós értékek tartása mellett az esztétika is fontos volt mindkét modell esetében.
A rövid agresszív kipufogócsővég vágása meghatározza az alakot és a tulajdonosok a két különböző GHIBLI felület közül az egyéni igények és a kalsszikus szegmensben elfogadott értékek mentén csiszolt fényes és festett matt fekete külalak közül választhatnak. A gyártó a V7-hez egy speciálisan kialakított hővédő pajzsot is kínál, ami a 2008-tól gyártott Stone és Classic moddelekhez egyaránt illeszkedik. A MIVV készlet másik része a V9 Roamer és Bobber típusaihoz passzol leginkább. A két Moto Guzzi modellhez tervezett kipufogó stömege kb. fele az eredeti változatnak, és megfelel a jelenlegi szabályozás zajkibocsátási és a külön megvásárolható, cserélhető katalizátorral a szennyező gázok kibocsátási határértékeinek is.
Próbapadon mért adatok szerint jelentős teljesítmény növekedést produkálnak a kiegészítők, ha összehasonlítjuk a gyárival.
A V7II – dBKiller változatának (CE jóváhagyott) maximális teljesítmény növekedése: + 1,2 lóerő 3500-as fordulaton. Legnagyobb nyomaték növekedése: 3,1 Nm 4000-es fordulatszámnál. A nyitott változat maximális teljesítmény növekedése + 4,6 lóerő 4800-as fordulatnál. nyomaték növekedése: 2,6 Nm 3400-as tartományban mérhető. Több mint 50% -kal csökkentették az eredeti 8,2 kg-os tömegét és 3,7 kg-ra.
A V9 – dBKiller változatának (CE jóváhagyott) maximális teljesítmény növekedése: + 1,7 lóerő 4000-es fordulatnál. Legnagyobb nyomaték növekedése: 3,1 Nm 4000-es fordulatszámnál. A nyitott változat maximális teljesítmény növekedése: + 2,1 lóerő 5100-as fordulatnál. Legnagyobb nyomaték növekedése: 3,1 Nm a 4800-as fordulatszám értéknél. Teljes tömege 8,8 kg-ról 3,6 kg-ra csökkent.
A termékekkel kapcsolatban további információval a hazai forgalmazó áll az érdeklődők rendelkezésére.
Szöveg: Buny
Kép: MIVV