A COOL kifejezés már régóta jelen van a mindennapi nyelvben, 2011-ben ez volt a tizedik leggyakrabban keresett szó a Google olasz oldalán. Emberre és tárgyra is alkalmazható, és a jelenlegi tendenciák szerint ez így folytatódik. A HEVIK ezt a nevet választotta új nyitott sisakjának, és ezzel újabb „friss” érzést hozott a ruházati kollekció kiegészítéséhez.
Jelenleg a HEVIK kínálata csak félig és teljesen nyitott sisakokra korlátozódik.
Ez a stratégia közvetlenül kapcsolódik a márka ruházati termékeinek palettájához ezáltal a „nyitott” sisak ideális választásnak bizonyulhat. Ami még az ilyen típusú „városi” sisakok újjászületése mellett szól, hogy azok a motorosok, akik az új klasszikus, cafe racer vagy csupasz motorok tulajdonosai, kifejezetten ezt a stílust keresik, és ez a változás egész Európát felrobbantotta. Az új COOL tökéletesen illeszkedik ebbe az új kontextusba, és a név is divatot sugall. A nyitott sisakok számára a kinézet minden, a kényelem pedig a második helyezett.
A HEVIK nem kivétel, a COOL-nak azonban más utat választottak. egy domborított szemüveg alakú védelemmel látták el, és ezt hasznos és karcsú napellenző egészíti ki. A sisak kétféle változatban kapható, a COOL FLUO a szürke héj-változatot bátor grafika segítségével dobja fel, a HEVIK logó nagybetűkkel, az aktív biztonság elemeként (neon sárga Fekete háttéren) színnel jelenik meg. Ezzel szemben a COOL BLACK verziója rendkívül klasszikus, a felirat átlátszó fekete.
A héj szerekezete technopolimerekből áll, 1,150 gramm tömegű. A bélés antiallergén textil, teljesen eltávolítható és mosható. A plexije vágott, karcolásmentes, mögötte napellenző. Rögzíteni mikro metrikus hevederrel lehet. Méretek: XS-től XL-ig. A termékről további információval a hazai képviselet áll az érdeklődők rendelkezésére.
Szöveg: Buny
Kép: Hevik