Aprilia RSV4

Az új idomok kialakítása során végzett munka tovább erősíti az Aprilia elkötelezettségét az egyre összetettebb és innovatívabb megoldások iránt. Az ultramodern RS 660 által inspirált stílus, és a szélcsatornában modellezett formák rendkívül alacsony aerodinamikai ellenállási együtthatót eredményeztek, ez jelentős előnyt biztosít a tapadáshoz a légterelőkön ébredő nyomás által fokozott leszorítóerőnek köszönhetően.

A szárnyak már nem az oldalidomok kiegészítő elemei, hanem a dupla falú burkolattal vannak egybeépítve.

Aprilia RSV4


Ez a megoldás nagy sebességnél optimalizálja a stabilitást, és egyidejűleg javítja a motor hűtését, eltereli a forró levegőt a motorosról, és rendkívül esztétikus. A hármas LED fényszóró egység, a kerületén elhelyezett nappali menetfény lámpákkal, az Aprilia sportmotorok ismertetőjegye már néhány éve. A lámpa egység magában foglalja a kiegészítő lámpák egyedi kialakítását, amely a kanyar belső ívében növeli a megvilágítást.

Aprilia RSV4

Az ergonómia továbbfejlesztett, az új üzemanyagtartály és nyereg lehetővé teszik a vezető számára, hogy tökéletesen élvezze a burkolat adta védelmet, több legyen a mozgástere és természetesebb vezetési pozíciót tudjon felvenni menet közben. Az elektromos hálózat kezelőszervei funkcionálisabbak és intuitívabbak lettek, az új TFT műszerfal pedig nagyobb felületen informál. Az új Marelli 11MP ECU-nak és az új, hattengelyes tehetetlenségi platformnak köszönhetően mind a nagyobb teljesítmény, mind az elektronikus beavatkozás javult az elektronikus gázkar fojtószelepre gyakorolt hatásával, és az APRC működését is finomították.

Aprilia RSV4 Factory

Az Aprilia az elektronikus vezérlés exkluzív csomagjával készül hódítani, ennek része például a többszintű motorfék-vezérlés. Jelenleg hat séma áll rendelkezésre, három a pályához – ebből kettő igények szerint állítható – és három a közútra, amiből egy egyénre szabható. A vezetőnek csak azt a vezérlési módot kell kiválasztania, amely a legjobban megközelíti elképzelését a teljesítmény leadás tekintetében. A többit automatikusan állítja a rendszer a legjobb beállítások így érhetőek el a kipörgésgátló, a gyorsulás, a motorfék, az ABS és a többi kezelt paraméter tekintetében. Az ultra finom futómű egy győztes dinasztia öröksége, amely 18 világbajnoki címmel és 143 Grand Prix futam győzelemmel járult a márka hírnevének kialakításához.

Aprilia RSV4 Factory

Az új lengőkar könnyebb és megerősített alsó merevítővel rendelkezik, ez egyenesen a MotoGP-ben futó Aprilia RS-GP modellről érkezett. Az alkalmazásának célja a tömeg csökkentése, és a hátsó rész stabilitásának növelése volt. A világ első sorozatgyártású, nagy teljesítményű keskeny V4-es erőforrása a legerősebb, amelyet az Aprilia valaha gyártott. Az Euro 5 kibocsátási normáknak megfelelő blokk nagyobb nyomatékot, és kivételes 217 lóerős teljesítményt ad le. Ehhez hozzájárul az új kipufogórendszer, valamint a megnövelt tényleges hengerűrtartalom, ami a korábbi 1077 köbcentiről 1099 -re nőtt.

Aprilia RSV4 Factory

Két változat érhető el az RSV4-ből, az egyik a Dark Losail szín, míg az RSV4 Factory Aprilia Black és Lava Red színvilágával hívogatja a rajongókat. Mindkét verzióban az új 1099 köbcentis V4-es motor van, de a Factory modell kovácsolt alumínium kerekeket, fél aktív Öhlins Smart EC 2.0 felfüggesztést és Brembo Stylema fékeket kapott.

Szöveg: Buny

Kép: Aprilia

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes